شهر و جامعهعناوین اخبار

کسب رتبه شاخص در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در آیین گشایش این مراسم دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباط بین مردم و مسئولان است، گفت: روابط عمومی ها باید جهت دهنده این پل باشند تا مشکلات یک موسسه، نهاد و جامعه برطرف شود.

رضایی افزود: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است که به نظر من شان و شئون روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است.

 استاندار اصفهان تصریح کرد: در جمع روابط عمومی ها و خبرنگاران سخن گفتن کار دشواری است چون آنها نکته بردار و نکته سنج هستند از این رو در جمع روابط عمومی ها باید از اهمیت این شغل سخن گفت که شما خود عمل کنندگان، اهل فن و متخصص هستید.

وی ادامه داد: برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این شغل هستیم تا راه درست در این مسیر طی شود.

رضایی تصریح کرد: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.

وی اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند و باید توسعه را در راس کار خود قرار دهند، توسعه یک جانبه نیست وقتی می توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه داشته باشیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی قصد التهاب و تنش در جامعه را در شرایط تحریم دارند، خاطرنشان کرد: از این رو روابط عمومی ها باید به این التهابات پایان دهند.

بنابراین گزارش  روابط عمومی های ارگان ها و سازمان های مختلف استان در جشنواره امسال از طرف هیات داوران در

بخشهای مراسم، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک، برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی، ایده های نو در روابط عمومی و اقدامهای انجام یافته برای تحقق شعار سال ۹۷ ارزیابی وداوری شدند.

این گزارش حاکیست:روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان نیز در محورهای اطلاع یابی و افکار سنجی، روابط عمومی دیجیتال و رویدادپردازی این ارزیابی حائز رتبه شاخص گردیده و لوح تقدیر این جشنواره را از استاندار اصفهان دریافت کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا