تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان  سرآمد شد

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، در چهاردهمین“جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان” ، که با حضور استاندار، شهردار، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان و روسای روابط عمومی های سازمان ها ،ادارات کل و شرکت های دولتی و خصوصی  یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، شرکت گاز استان اصفهان با ارایه آثار خود درسه محور برنامه ریزی و ارزیابی، روابط عمومی دیجیتال و مسئولیت اجتماعی پس از ارزیابی جزء روابط عمومی های برتر استان معرفی شد و موفق به کسب تندیس روابط عمومی سرآمد از دست استاندار اصفهان گردید.

لازم به ذکر است، دراین جشنواره، عملکرد یک ساله  روابط عمومی ها در نه محور ؛نوآوری و فعالیت های پیشرو، برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی، تحقیق وپژوهش، اطلاع رسانی و افکار سنجی، ارتباطات رسانه ای، محتوا سازی، رویداد پردازی، مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر رضایی استاندار اصفهان، در آیین تقدیر از روابط عمومی های استان اصفهان،گفت: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است اما از نظر من شان روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است و برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این  حرفه هستیم.

 وی، افزود: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.

دکتر رضایی،در ادامه اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند بلکه باید توسعه همه جانبه را در راس کار خود قرار دهند.

 گفتنی است، آثار این جشنواره در چهار رتبه؛ شاخص، برتر، برگزیده و سرآمد داوری شد که سطح سرآمد در بالاترین رتبه و پس از آن  به ترتیب سطوح برگزیده ،برتر و شاخص قرار گرفتند.

همچنین به اذعان داوران و مدیر اجرایی این جشنواره ، امسال آثار و مستندات روابط عمومی ها ی استان  از رشد مناسب و کیفیت بالایی برخوردار بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا