شهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی ۳۰۰ پایگاه ثبت‌نام حامی ایتام در استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ایتام و فرزندان نیازمند سال‌هاست که در طرح‌های اکرام و فرزندان محسنین، تحت حمایت منظم نیکوکاران قرار می‌گیرند، گفت: در حال حاضر ۲۴ هزار و ۴۶۶ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان قرار دارند که ۱۷ هزار و ۳۳۶ نفر از این فرزندان تحت حمایت نیکوکاران اصفهانی قرار دارند و ۷۱۳۰ فرزند نیازمند در حال حاضر فاقد حامی هستند.
وی بابیان اینکه پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تأکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اکرام نام‌گذاری شده است، گفت: در این هفته بیش از ۳۰۰ پایگاه برای ثبت حامیان در مساجد، محل‌های برگزاری مراسم ملکوتی احیای لیالی قدر و مراکز نیکوکاری در سراسر استان توسط کمیته امداد بر پا خواهد شد و پیونددهنده قلب‌های بزرگ نیکوکاران اصفهانی با دستان کوچک فرزندان یتیم و نیازمند خواهند بود.
متین پور افزود: علاوه بر این در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان چندین پایگاه ویژه در شهر اصفهان و دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در شهرستان‌ها، برای ثبت‌نام حامیان ایتام و فرزندان محسنین برپا خواهد شد.
وی پایگاه‌های ویژه ثبت‌نام حامی در روز شهادت امام علی (ع) در شهر اصفهان را چهار پایگاه اعلام کرد و گفت: این پایگاه‌ها در محل اداره کل کمیته امداد استان اصفهان واقع در خیابان فردوسی، مسجد نورباران واقع در چهارراه نورباران، گلستان شهدا و همچنین مرکز حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) در ضلع جنوبی پل خواجو بر پا می‌شوند.
متین پور تأکید کرد: مردم عزیز اصفهان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین شرکت کنند و قدمی برای رضایت خداوند متعال و اقتدا به سیره یتیم‌نواز مولی الموالی، علی (ع) بردارند. همچنین نیکوکاران و خیرانی که امکان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام در این طرح‌ها را ندارند می‌توانند با مراجعه به تارنمای mohsenin.ir در این امر خیر و سنت حسنه علوی مشارکت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا