شهر و جامعهعناوین اخبار

پیوستن ۷۰۰۰ نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام اصفهانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ماه رمضان ماه توجه ویژه به ایتام و نیازمندان است، گفت: بیش از ۷۰۰۰ نیکوکار اصفهانی با مراجعه به پایگاه‌های ثبت حامی و دفاتر کمیته امداد استان اصفهان تا پایان شب‌های قدر امسال، به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان پیوستند.
وی به برپایی ۳۰۰ پایگاه جذب حامی توسط کمیته امداد استان اصفهان در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ۱۵۰ پایگاه ویژه نیز در روز ۲۱ ماه مبارک و مصادف با سال روز شهادت مولی المتقیان علی (ع) بر پاشد.
متین پور ادامه داد: در ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰۰۰ نفر از فرزندان محسنین اصفهانی فاقد حامی بودند که امیدواریم با توجه به استقبال خوب مردم بزرگوار استان از این طرح تا انتهای این ماه شاهد کاسته شدن از تعداد فرزندان در انتظار حامی باشیم.
وی تأکید کرد: پایگاه‌های این نهاد کماکان تا انتهای ماه مبارک رمضان آماده ثبت‌نام همشهریان عزیز هستند. همچنین دفاتر این نهاد و پایگاه اینترنتی mohsenin.ir در سراسر سال پذیرای خیران و نیکوکاران خیراندیش برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا