شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

جذب بیش از ۵۸ هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان در سال ۹۷

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱میلیون و ۸۰۰ هزار  مشترک گاز طبیعی در سطح استان داریم که از این میزان بالغ بر۵۸هزار و ۱۳۷مشترک در سال گذشته جذب شده اند.

سید مصطفی علوی، گفت: طی سال گذشته ۵۲ هزار و ۹۱۱ مشترک خانگی، ۴ هزار و ۵۳۲ مشترک تجاری و ۶۹۴ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی، از نصب بالغ بر ۱۴هزار و ۳۴۵ انشعاب جدید در سال گذشته خبرداد و افزود: از این میزان ۱۴ هزار و۲۰۰ انشعاب در بخش خانگی و تجاری بوده و ۱۴۵ انشعاب در بخش صنعت نصب و واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین میزان شبکه گاز اجرایی شده در سال ۹۷ را ۴۶۷ کیلومتر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲۶هزار کیلومتر شبکه گذاری، ۱۱۱۱کیلومتر خط انتقال و تعداد یک میلیون و۱۰۰هزار انشعاب در سطح استان اصفهان اجرایی شده است.

مهندس علوی، تصریح کرد: هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان معادل ۹۹٫۶ درصد جمعیت شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی، ادامه داد: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سالانه حدود ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان اصفهان توزیع می کند که سال گذشته این میزان شامل؛ بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۰میلیون متر مکعب در بخش خانگی، ۱۴ میلیارد و ۹۱۰ میلیون متر مکعب در بخش صنعتی و ۸۸۷ میلیون متر مکعب در بخش تجاری گاز طبیعی بوده است.

مهندس علوی گفت: بهره مندسازی ۱۰۴ شهر از مجموع ۱۰۷ شهر استان، ۱۳۳۹ روستا از مجموع ۱۴۴۸ روستای مشمول، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی، ۱۵۶ جایگاه C.N.G و راه اندازی ۹۳۳ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ از اقدامات گازرسانی انجام شده در سطح استان اصفهان از ابتدای فعالیت این شرکت تا کنون است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا