شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

واگذاری ۱۰۳۹ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان درسال ۹۷

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی شرکت استان اصفهان، سید مصطفی علوی، گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، تعداد۱۰۳۹ انشعاب گاز درسال گذشته، به جانبازان، مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی،  مساجد و اماکن مذهبی واگذار شده است.

وی، با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: سال گذشته، تعداد ۴۱۳ انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده ای شهداء، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای ۲۵درصد  با هزینه ی بخشودگی ۹۳۹میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به شرکت گاز در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.

مهندس علوی، گفت: در سال گذشته ۲۳۳مددجوی کمیته امداد و۳۰۶ مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه ای این انشعابات بالغ بریک میلیارد و ۱۳۷میلیون ریال شده است.

وی، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها و اماکن مذهبی با هزینه ۷۲۶میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا