تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

محدودیت های ترافیکی در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “رضا رضایی”  اظهار داشت: از ساعت ۶ صبح مورخه ۱۵ خرداد ماه تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان مصلی از تقاطع “مصلی-سعادت آباد” ،”مصلی-دهش” و “مصلی شاتر گلی” به سمت “مصلی بزرگ امام خمینی (ره )” تا پایان مراسم نماز پرفیض عید سعید فطر ممنوع است .

این مقام انتظامی با اشاره به ممنوعیت توقف هر گونه وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ شب قبل از عید سعید فطر در خیابان های “مصلی” و “نیکبخت شرقی” بیان داشت :خودورهای پارک شده توسط ماشین خودرو بر به پارکینگ انتقال داده می شود.

سرهنگ رضایی اشاره کرد: با توجه به تعدد جمعیت شرکت کننده در مراسم پر فیض نماز عید فطر، پارکینگ “فروشگاه مصلی” جهت پارک موتورسیکلت ها و پارکینگ “سیلو” برای اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی و خودروی جانبازان عزیز در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان به شهروندان عزیز توصیه کرد: شهروندان محترم حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.

***پرداخت خسارت در تصادفات خسارتی بدون نیازکروکی پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : در تصادفات خسارتی اگر بین طرفین اختلافی نباشد ، پرداخت خسارت تا سقف ۹۰ میلیون ریال نیازی به کروکی پلیس ندارد.

سرهنگ “رضا رضایی”  اظهار داشت:شرکت های بیمه گر مکلف اند در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده، در زمان حادثه در تصاذفات خسارتی درارای بیمه نامه معتبر بوده و بین طرفین حادثه پس از مشخص شدن مقصر حادثه اختلافی وجود نداشته باشد، حداکثر تا سقف ۹۰ میلیون ریال را بدون گرفتن گزارش افسران پلیس یا همان کروکی خسارت وارده را پرداخت کنند.

این مقام انتظامی افزود: در مواردی مانند برخورد با خودرو نظامی و یا خودرو سنگین ، تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل ، تصادف با شخصی که بیمه نامه و یا گواهینامه ندارد ، تصادف با غیر مقیم در شهر ، عبور از چراغ قرمز علت تصادف باشد ، تصادف با شی ثابت ، تصادف شاخ به شاخ ، تصادف با موتور سیکلت ، بیمه نامه امسال با سال گذشته پیوسته نباشد، تصادف در فاصله ۲۰روز بعد از صدور بیمه نامه حادثه شده باشد ، تصادف منجر به جرح و فوت باشد ،تصادف ناشی از حرکت دنده عقب باشد حتما باید با پلیس تماس و نیاز به کروکی می باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، ضمن رعایت قوانین با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله وشتاب بپرهیزند تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث رانندگی نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا