شهر و جامعهعناوین اخبار

مزایای استفاده از سایت adsl.tci.ir

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی و فروش در برنامه چتر ارتباط ، اظهار داشت : کلیه مشترکین ADSL می توانند با در دست داشتن نام کاربری ورمز عبور وارد سامانه شده و از کلیه اطلاعات حساب کاربری خود از قبیل ریز کارکرد ، شارژ سرویس آنلاین ، تغییرطرح و حتی جمع آوری سرویس اقدام نمایند .

شایان ذکر است پیش فرض شناسه کاربر ، شماره تلفن مشترک و پسورد نیز قابل دریافت از سایت می باشد .

در ادامه ،کارشناس مسئول بازاریابی و فروش درخصوص جدیدترین طرح های اینترنت پرسرعت افزود : طرح کمپین رنگین نت این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم میسازد تا در گروه های مختلف ، بسته به نیاز مصرف ، طرح مورد نظر خود را انتخاب و استفاده نمایند .

تمیزی اشاره کرد : کمپین رنگین نت در سطوح مختلف مصرف ، یک دسته بندی انجام می دهد که کسانی که شارژ بیشتری مصرف می کنند یا کسانی که در زمان های خاص از سرویس استفاده بیشتری دارند یا کسانی که نیاز به سرعت بیشتری دارند می توانند با انتخاب درست این سرویس به هدف خود دست یابند و سرویس اینترنت خود را در راستای بهینه مدیریت نمایند .

وی در ادامه بسته های مختلف طرح رنگین نت را به شرح زیر عنوان کرد :

• بسته های زمان دار سحر خیز
• بسته های زمان دار سرشار
• بسته های زمان دار شب نشین
• بسته های همراه با افزایش شب نشین
• بسته های همراه با مودم رایگان
• بسته رنگین نت باندل

تمیزی در پایان افزود : مشترکان می توانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir از کلیه اطلاعات حساب کاربری خود استفاده نمایند و جهت برطرف نمودن هر گونه سوال یا شکایت از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ جهت رفع آن اقدام نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا