حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

آبشار آب ملخ سمیرم قربانی گرفت/عدم آشنایی با فنون شنا، مرگ جوان ۱۸ ساله را رقم زد/برق جان کارگر ۳۰ ساله رستوران را گرفت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “سهراب قرقانی” ، با اعلام این خبر گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ و اعلام سقوط خانمی ۳۷ ساله در آبشار آب ملخ شهرستان سمیرم ،بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این خانم برای تفریح کنار آبشار بوده که تعادل خود را از دست می دهد و در آب سقوط می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به شدت جریان آب ، بیان داشت: علی رغم تلاش ماموران آتش نشانی و غواصان برای پیدا کردن جسد متوفی ، جسد هنوز پیدا نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک توصیه کرد: هیچ گاه کنار رودخانه ها ، آبشارها ، سدهای خاکی و استخرهای غیر مجاز حرکت نکنید و در نظر داشته باشید عمق آب ها آن چیزی نیست که با چشم انسان دیده می شود.

***عدم آشنایی با فنون شنا، مرگ جوان ۱۸ ساله را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از مرگ یک جوان ۱۸ ساله بر اثر عدم آشنایی با فنون شنا در سد خاکی “گلپایگان” خبر داد.

سرهنگ”علی سبحانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام یک مورد غرق شدگی در سد خاکی “گلپایگان” ، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این جوان ۱۸ ساله بعد از ظهر روز گذشته به همراه برادرش برای شنا به سد گلپایگان می روند که متاسفانه غرق می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم آشنایی با فنون شنا اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه با تلاش ماموران آتش نشانی و غواصان جسد متوفی صبح امروز پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد توصیه کرد: سدهای خاکی و استخرهای غیر مجاز مکان های مناسبی برای شنا کردن نیستند ، اکیدا از شنا کردن در این محل ها خودداری کنید تا انشاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

***برق جان کارگر ۳۰ ساله رستوران را گرفت

گروه استان ها_اصفهان_ کارگر۳۰ ساله یک رستوران در شهر اصفهان بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته مرکز فوریت های ۱۱۰ شهرستان اصفهان یک فقره برق گرفتگی در یک رستوران را اعلام کرد که گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: ماموران هنگامی که در محل حاضر شدند مشاهده کردند ، کارگر ۳۰ ساله یک رستوران به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: جسد متوفی توسط ماموران اورژانس برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی حین کار بسیار مهم است و لحظه ای غفلت می تواند خسارات جبران ناپذیری داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا