تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

استفاده از اینترنت پاک و مطمئن با سیم کارت های دانش آموزی انارستان همراه اول

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، بهنام میرزا رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار با حضور در برنامه رادیویی چتر ارتباط بیان داشت : سیم‌کارت انارستان، سیم‌کارتی اعتباری و رایگان است که برای مجموعه کودکان و نوجوانان (سنین ۶ تا ۱۸ سال) ایرانی و در راستای پاسخ به نیازها و خواسته‌های آنها طراحی شده است .

میرزا ادامه داد : سیم کارت های انارستان به نوعی در گروه سیم کارت های اعتباری و با قابلیت های مشابه با آن قرار می گیرد .

وی افزود : سیم کارت انارستان بدون پرداخت هزینه می باشد . والدین مشمول طرح دریافت سیم کارت انارستان می توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی خود و فرزند متقاضی ( بین ۶ تا ۱۸ سال ) به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان مراجعه نمایند .

رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کاربردی مانند ( مشاوره تحصیلی ، کتابخانه دیجیتال ، فروشگاههای برای محتوای درسی وآزمون های آنلاین و … )را از مهمترین ویژگی سیم کارت انارستان عنوان کرد .

میرزا در پایان افزود : مشترکین محترم استان می توانند چنانچه نسبت به این نوع از سیم کارت ها ، نظر یا پیشنهادی داشته باشند از طریق سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه چتر ارتباط و یا امور مشترکین در سطح استان اعلام نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا