اخبار استان ها

پذیرش ۲۰۷۰ خودرو در باغ فدک

سعید نصر در گفتگویی، با اشاره به آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی، اظهار کرد: در ششمین روز فروردین ۱۴۰۲ میزبان مسافران از سراسر کشور در اصفهان و باغ فدک به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به صورت چادر خواب این کلان‌شهر هستیم.

وی با بیان اینکه به‌طور میانگین روزانه میزبان بیش از هزار خودروی مسافران در باغ فدک بوده‌ایم، افزود: بر اساس آمارها، به‌طور میانگین از بیست‌وهشتم اسفندسال گذشته تا پنجم فروردین سال‌جاری هر شب بین هشت تا ۱۲ هزار نفر در باغ فدک به صورت چادر خواب اسکان پیدا کرده‌اند.

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه شب گذشته بالغ بر ۲۰۷۰ خودرو در مجموعه باغ فدک پذیرش شده است، تصریح کرد: شهر اصفهان هرساله سعی کرده است هر ساله میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشد و برای تحقق این مهم، مدیران شهری برنامه‌ریزی خود را از چندین ماه قبل آغاز کرده‌اند.

وی افزود: میزان استقبال مسافران از این مجموعه باغ فدک بسیار خوب بوده و رضایت قابل قبولی در بین مسافران است وتلاش مدیریت شهری فراهم کردن امکانات لازم برای مسافران است.

نصر تاکید کرد: سال گذشته به دلیل تشکیل دیرهنگام ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به دلیل ایام کرونا، دچار نواقصی در مجموعه باغ فدک بودیم اما امسال نواقص رفع و تسهیلات و خدمات بسیار بیشتری در این مجموعه باغ فدک ارائه شده است.

وی با اشاره به تغییر شرایط جوی و بارش نزولات آسمانی گفت: توصیه اکید ما به مسافران این است که از نظرات کارشناسان هواشناسی اطلاع پیدا کنند و برنامه سفر و اسکان خود را با آن مطابقت دهند.

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان جهت ارائه خدمات آمادگی کامل دارد، در این راستا مسافران می‌توانند با نصب اپلیکیشن «اصفهان من» از مکان‌های اسکان شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش و منازل استیجاری و به همراه آدرس آن‌ها، جاذبه‌های دیدنی شهر اصفهان و تسهیلات حمل و نقل اطلاع پیدا کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا