شهر و جامعهعناوین اخبار

۵تن موادمخدر دراصفهان در۴ماهه اول سال جاری کشف شد

سردار معصوم بیگی در نشست خبری روز سه شنبه با خبرنگاران،ضمن یادآوری یاد و خاطره شهید صرامی و تبریک روز خبرنگار، از  کشف ۱۵ تن مواد مخدر در ۴ماهه سال جاری دراستان خبر داد و اظهارداشت: کشفیات موادمخدر در استان اصفهان نسبت به زمان مشابه سال گذشته  ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در استان اصفهان در ۴ ماهه نخست سال جاری داشته ایم.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در این مدت  با ۵۰ باند مواد مخدر در استان برخورد شده است که  در این مدت میزان دستگیری قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصدتوقیف وسایل نقلیه قاچاقچیان ۲۲درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

*رشد ۵۰ درصدی کشفیات قاچاق سوخت در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در کشف قاچاق سوخت نیز ۵۰درصد رشد داشته ایم

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ۴ ماهه اول امسال ، ۲۰۷ مرحله کنترل محورهای مواصلاتی در سال جاری برای مقابله با قاچاقچیان به صورت ویژه انجام شده  افزود: در این مدت ، ارزش کل کالاهای مکشوفه بیش از ۴۴۸ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه جرائم اقتصادی نیز در ۴ ماهه اول امسال بیش از ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش کشفیات داشته ایم.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: ۱۴ باند جعل و کلاهبرداری فعال نیز در این زمینه شناسایی و با آن‌ برخورد شد.

وی با اجرای طرح پلیس کنترل نامحسوس دستگیرشدگان این حوزه ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

*تشکیل ۸۰۰ پرونده قاچاق کالا در اصفهان

این مقام انتظامی درارتباط باحوزه قاچاق کالا و ارز نیز گفت: بیش از ۸۰۰ پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است و حدود ۹۵۰ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه بر اثر آمار پزشکی قانونی در حوزه درون شهری در استان اصفهان ۱۳ درصد تصادفات کاهش داشته استبیان داشت:در  تصادفات  درون شهری سهم عابران پیاده ۳۸ درصد، موتورسیکلت سواران ۴۱ درصد و سایر وسایل نقلیه ۱۹ درصد بوده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا