تیتر دوحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف بیش از یک تن تریاک از کامیون تانکردار حمل سوخت در اصفهان تا سایر اخبار انتظامی استان در ۲۴ساعت گذشته

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار “مهدی معصوم بیگی” اظهار داشت: ساعت ۳ بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” به یک دستگاه کامیون بنز تانکردار ویژه حمل سوخت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: شک ماموران هنگامی که با جواب های ضد و نقیض راننده خودرو روبرو شدند بیشتر شد و به صورت حرفه ای از قسمت های مختلف این کامیون بازرسی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی انجام شده از این کامیون ۱۷۷ کیسه ۱۰ کیلویی تریاک به وزن یک تن و ۷۲۳ کیلو و ۲۵۰ گرم  که در قسمت های بالای تانکر خودرو به صورت حرفه ای جاساز شده بود کشف شد.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: دراین رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه ساله شهدایی را در راه برخورد با سوداگران مرگ تقدیم می کند و کارکنان این نیرو با تمام توان و قدرت مسیر مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان خرد و کلان افیونی را ادامه داده و تا پای جان در این راه ایستاده اند.

**  کشف بیش از ۷۳ کیلو تریاک درخوروبیابانک

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف ۷۳ کیلوو ۷۶۰ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” نعمت خلیلی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “خوروبیابانک” حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری دانگ فنگ مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو مقدار ۷۳ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک که در سپرهای خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد .

***اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۳۳ متهم در نجف آباد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۳۳ متهم دراین رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد حسین باباکلانی ” از اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: بمنظور ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس نجف آباد با بکارگیری نیروهای عملیاتی این طرح را بمدت ۲۴ ساعت به مرحله اجرا گذاشت.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به دستگیری ۶ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر ، دستگیری ۳ نفر از سارقان منزل ، دستگیری ۲ نفر سارق مغازه و اماکن خصوصی ، دستگیری ۲ نفر سارق موتور سیکلت ، دستگیری ۱۲ نفر از معتادان پر خطر و دارای سوابق کیفری سرقت ، دستگیری ۸ نفر مزاحمان خیابانی ،کشف ۲دستگاه موتور سیکلت سرقتی ،توقیف ۱۱ دستگاه موتور سیکلت و ۵ دستگاه خودروی متخلف از دیگر نتایج این طرح بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور باعث رضایت شهروندان شده است ،خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان گفت: برخورد قاطعانه و جدی با عاملان بی نظمی و قانون شکنان شرور یکی از اولویت های اصلی در کار پلیس است که با اجرای طرح های عملیاتی به پشتوانه حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و همراهی شهروندان به صورت مستمر و مداوم در شهرستان اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

***کشف ۶۳ دستگاه ماینر در شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان ” شهرضا” از کشف ۶۳ دستگاه ماینر متعلقات خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در نتیجه بازرسی از این کامیون تعداد ۶۳ دستگاه ماینر ومتعلقات آن که درکابین راننده جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ “کاظم زاد” با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالاهای خارجی زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می کند که از عموم شهروندان تقاضا می شود با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را اطلاع دهند.

***کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت خارجی را در منزل خود نگهداری می کند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت : پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که یک موتورسیکلت سنگین تریل فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این راستا مالک منزل دستگیر و موتورسیکلت که شماره شاسی و پلاک آن نیز مخدوش بود به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از عموم مردم خواست: هر گونه اخبار و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***توقیف ۳ محموله قاچاق در”شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۳ محموله انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در ۳ عملیات جداگانه به ۳ دستگاه خودرو مشکوک و آنهارا متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۶ حلقه لاستیک با تیوپ ،۴ دستگاه اسپیلت ،یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: ارزش این کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا افزود: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

***سارق دریچه های فاضلاب دستش رو شد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری یک سارق دریچه های فاضلاب و گاز و کشف ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “علی پورکاوه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی مفقود شدن و سرقت دریچه های فاضلاب و گاز در برخی مناطق شهر کاشان ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه با فعال کردن گشت انتظامی یک سارق حین سرقت دریچه فاضلاب مشاهده و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۳۸ فقره سرقت دریچه های فاضلاب و گاز و فروش آنها به یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ پورکاوه با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه بیان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۲ متهم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.#

***کشف ۵ تن کود شیمیایی قاچاق در خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۵ هزار کیلو کود شیمیایی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس آگاهی اصفهان پس از دریافت خبری مبنی بر دپو یک محموله کود شیمیایی خارجی در انباری ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل ۵ هزار کیلوگرم کود شیمیایی خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است ، اظهار داشت:در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند که نیروی انتظامی با  مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را هرگز نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا