حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مشتری دیوار سارق تویوتای ۲۲ میلیاردی از آب در آمد/کشف ۲۴میلیارد ریال کالای قاچاق در “نائین”/باز هم نزاع و درگیری برای محل پارک خودرو

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “علی پورکاوه”  اظهار داشت : در پی اعلام یک مورد سرقت خودروی تویوتا لندکروز در شهر کاشان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد سارق در سایت دیوار مشاهده می کند این خودرو به فروش می رسد که با مالک ملاقات و در فرصتی مناسب آن را سرقت می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس ازانجام یکسری تحقیقات و اقدامات خاص سارق دستگیر و خودرو که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود کشف شد.

سرهنگ پورکاوه با اشاره به اینکه ارزش این خودرو توسط کارشناسان ۲۲ میلیارد ریال اعلام شده اظهار داشت: فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد و خودرو نیز پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به شهروندان توصیه کرد: اگر قصد فروش خودروی خود را دارید به مشتری اعتماد نکنید و خودرو را در اختیار او قرار ندهید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

***کشف ۲۴میلیارد ریال کالای قاچاق در “نائین

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله سیگار ، قرص و پودر نیروزای خارجی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پاسگاه چوپانان حین کنترل خودروهای عبوری در محور”اردکان-چوپانان” به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو ۲میلیون و۹۲۰هزار نخ سیگار خارجی ، ۱۴هزار قوطی پودر،شربت وقرص نیروزای غیرمجاز و خارجی بدنسازی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۴ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند که نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را هرگز نخواهد داد.

***توقیف قرقره های میلیاردی قاچاق در شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله ای قرقره نخ خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیونت خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیونت، تعداد۳ هزار و ۶۶۰ عددقرقره نخ خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالاهای خارجی زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می کند که از عموم شهروندان تقاضا می شود با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را اطلاع دهند.

***کشف ۲ محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

گروه استان ها _ اصفهان_ سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ محموله تخم شربتی و بادام خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی بادام و تخم شربتی خارجی قاچاق در ۲ انبار حاشیه شهر “اصفهان”، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مقام قضائی از این انبارها بازدید کردند که یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم تخم شربتی و ۹۰۰ کیلو گرم بادام خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه ترکیان با بیان اینکه ارزش این ۲ محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است، بیان داشت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان در پایان در راستای حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه شهروندان است و با حفظ سرمایه های طبیعی ملی و قطع دست سوء استفاده کنندگان خارجی و قاچاقچیان از دارایی های کشورمان می توان در رشد و ارتقای سرمایه ها و تولیدات ملی قدم های موثری برداشت.

***کامیون حامل کالای قاچاق توقیف شد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۹۰۰میلیون ریال از یک دستگاه کامیون کشنده خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنرا متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، تعداد ۱۰ عدد سیلندر کپسول گاز کولر ،تعداد ۱۰عدد کمپرس کولر ،تعداد ۴۰ عدد فن کامپیوتر ، تعداد ۵ عدد موتور فن کولر کامیون،تعداد ۵۰ عدد قاب درایور کامپیوتر ،تعداد ۲۹۸ آدابتور کامپیوتر قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ “کاظم زاد” بیان داشت: ارزش این کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۹۰۰میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالاهای خارجی زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می کند که از عموم شهروندان تقاضا می شود با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را اطلاع دهند.

**-*باز هم نزاع و درگیری برای محل پارک خودرو

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از درگیری ۶ نفر برای محل پارک خودرو و ایراد خسارت به خودروها خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و اعلام از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در یکی از محلات شهر اصفهان بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران گشت کلانتری درگیری و تنش پایان یافت و مشخص شد که سرنشینان ۲ دستگاه پراید بر سر جای پارک خودرو خود با سلاح سرد با هم درگیر بودند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به خسارت خودروها از ناحیه شیشه های جلو و عقب ،گلگیر ،درب سمت شاگرد خودرها شده ، بیان داشت : در این خصوص ۶ مرد و زن دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد، در خور و شایسته مردم فهیم و با فرهنگ شهر اصفهان نیست که بر سر موضوعات جزیی و بی اهمیت بایکدیگر درگیر شوند و در صورت وقوع اینگونه موارد ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس تا اقدامات قانونی انجام شود.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم درمرداد ماه ۹۸

گروه استان ها_اصفهان_معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی،دیپلم و زیردیپلم می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ “مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مشمولان می بایست ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده،در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی،دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ مرداد ماه را دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان تاکید کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا