شهر و جامعهعناوین اخبار

خیر نائینی ۳۲۰ میلیون تومان گوشت گرم به مددجویان کمیته امداد اهدا کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: خیر نیکوکار نائینی، چهار تن گوشت قرمز گرم به ارزش ۳۲۴ میلیون تومان، برای توزیع به ۱۸۰۰ خانوار ایتام و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نائین اهدا کرد.

زارع یادآور شد: در سال گذشته خیران و مردم نیکوکار اصفهانی بالغ‌بر ۸۱۵ میلیون تومان به‌صورت نقد، دام و گوشت قربانی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان کمک کردند که امیدواریم در سال جاری با توجه ویژه نیکوکاران شاهد افزایش قابل‌توجه این کمک‌ها باشیم.

وی با اشاره به تأثیر قربانی در آمادگی روحی برای دوری از هرگونه منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی، تصریح کرد: در منابع دینی و دستورات بزرگان شریعت تأکید شده که گوشت قربانی برای فقرا، مستمندان، نیازمندان و همسایگان مصرف شود و بر همین اساس کمیته امداد در سراسر استان اصفهان آماده دریافت نذورات مردمی است.

زارع یادآور شد: ۱۲۰ پایگاه در سراسر استان در روز عید سعید قربان و شش جایگاه ویژه عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام با نظارت اداره دامپزشکی در شهر اصفهان بر پا خواهد بود.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان مشارکت در ثواب قربانی در این عید عزیز را با اهدای هر مبلغی ممکن دانست و گفت: با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با ۰۹۶۸۸۷ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir می‌توان به‌صورت غیرحضوری نیز در این خیر کثیر مشارکت کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا