حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

غرق شدن جوان اصفهانی در استخر آب/تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳ مجروح در اصفهان/شاخ به شاخ شدن ۲ خودرو در داران/واژگونی پراید با یک کشته و ۲ مجروح در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ “حسن نیکبخت”، با اعلام این خبر گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ و اعلام غرق شدن جوانی در استخر آب، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه جوانی ۲۳ ساله داخل استخر آب رفته و به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت : جسد متوفی توسط ماموران اورژانس و طبق دستور مقام قضائی و برای تعیین علت دقیق این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک توصیه کرد: مراقب فرزندان خود باشید و از شنا کردن در استخرهای غیرمجاز و کانال های آب اکیدا خودداری کنید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

***تصادف سمند و پراید با یک کشته و ۱۳ مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با یک پراید در آزاد راه امیرکبیر و فوت یک نفر و مجروح شدن ۱۳ نفر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام تصادف ۲ دستگاه خودروی سبک در آزاد راه “امیرکبیر”، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد یک سواری سمند با یک سواری پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده که متاسفانه یک سرنشین از سمند در دم فوت و ۱۳ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت این حادثه رانندگی توسط ماموران پلیس راه “کاشان-اصفهان” نقص فنی لاستیک خودروی سمند و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست: حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، توجه کامل به جلو و اطراف داشته باشند ازعجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی داشتید در مکانی امن توقف و استراحت کنید.

***توقیف محموله تنباکو در سمیرم

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “رئیسیان” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۹۰ کارتن تنباکوی خشک به وزن ۲ تن و ۸۵۰ کیلوگرم کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با به کارگیری تمام توان و مشارکت مردمی عرصه را بر قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه تنگ کرده و اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.#

***شاخ به شاخ شدن ۲ خودرو در داران

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از تصادف یک وانت زامیاد با سواری پژو در محور دانشگاه آزاد “داران” و فوت راننده پژو خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور “دانشگاه آزاد داران” بلافاصله گشت پلیس راه دامنه به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه رانندگی ۲ خودرو از روبرو با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه راننده پژو جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه “دامنه” انحراف به چپ سواری پژو اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و حافظ جان خود و سرنشینان خودرو باشید .

***واژگونی پژو با یک کشته در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از فوت یک نفر در اثر واژگونی یک سواری پژو خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در محور”سمیرم-حنا” ، گشت رسیدگی به صحنه های تصادفات پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک سواری پژو ۴۰۵ واژگون شه بودکه متاسفانه یک سرنشین خودرو در دم فوت شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه “سمیرم-شهرضا” عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و حافظ جان خود و سرنشینان خودرو باشید .

***واژگونی پراید با یک کشته و ۲ مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از فوت یک نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگر در اثر واژگونی یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در محور”اصفهان-شهرکرد” ، گشت رسیدگی به صحنه های تصادفات پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یک سرنشین خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح و برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه “اصفهان-شهرکرد” تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و حافظ جان خود و سرنشینان خودرو باشید.

***توقیف قرقره های قاچاق در شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف قرقره های نخ خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیونت خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیونت، ۳ هزار و ۶۶۰ عددقرقره نخ خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالاهای خارجی زمینه رکود اقتصادی و تورم را فراهم می کند که از عموم شهروندان تقاضا می شود با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را اطلاع دهند.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا