شهر و جامعهعناوین اخبار

احداث پارک خلاقیت کودکان در منطقه ۷

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری اظهار داشت: پارک خلاقیت کودکان در زمینی به وسعت حدود ۹ هزار متر مربع احداث و در آن دو محل ویژه جهت فضای بازی کودکان و خلاقیت آنها در نظر گرفته که با آبنمایی با ساخت حدود ۲۵۰ متر مربع به صورت دایره، زیبایی خاصی پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در طراحی این پارک جدول به کار نرفته و جداسازی فضای پیاده و فضای سبز با بتن به صورت یکپارچه خواهد بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر پارک خلاقیت کودکان، چند پروژه مهم آبی از جمله احداث کلکتور و مخازن آب فضای سبز، پروژه خط انتقال پساب و … نیز در این منطقه در حال اجرا است که با تکمیل آنها شاهد تحول در کیفیت، شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کلکتور و مخازن آب فضای سبز در جنوب بلوار فرزانگان در حال احداث است، افزود: احداث ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شاطوری ادامه داد: پروژه خط انتقال پساب برای فضای سبز شمال شهر با پنج میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که با اتمام این پروژه‌ها می‌توانیم شاهد تحول در کیفیت، شادابی، سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال شهر باشیم.

وی با اشاره به احداث پروژه بزرگ گلستان، گفت: پروژه بزرگ گلستان با ۳۲ هزار و ۴۰۰ متر فضای فرهنگی، حدود دو هزار متر فضای ورزشی و ۱۵ هزار متر فضای سبز در حال احداث است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا