شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

افتتاح بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر

به گزارش سرمایه گستران، حمیدرضا امیرخانی  از افتتاح ۱۰۶ کیلومتر راه ، ۵ دستگاه پل و تقاطع غیر همسطح، افتتاح ۵۲۹ واحد مسکن مهر، افتتاح عملیات آماده سازی ۵۰ هکتاری تیران و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی در قالب مسکن ملی شاهین شهر و در سطح استان اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از افتتاح ۱۰۶ کیلومتر راه ، ۵ دستگاه پل و تقاطع غیر همسطح، افتتاح ۵۲۹ واحد مسکن مهر، افتتاح عملیات آماده سازی ۵۰ هکتاری تیران و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی در قالب مسکن ملی شاهین شهر و در سطح استان اصفهان طی گرامیداشت هفته دولت خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای تولید مسکن ملی بیان داشت: احداث ۴۰ هزار واحد مسکن ملی در استان در قالب مشارکتی از جمله برنامه ها و سیاستهای وزارت راه وشهرسازی است که عملیات اجرایی بخشی از آن در این ایام و به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور رییس قوه مجریه آغاز خواهد شد که در همین راستا کلنگ احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در وسعت ۵۶ هزار مترمربع در شهر شاهین شهر بر زمین خواهد خورد.

وی افزود: عملیات آماده سازی ۵۰ هکتاری تیران نیز در این ایام مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت: احداث باند دوم نایین – انارک ، احداث باند دوم بادرود – کاشان ، احداث باند دوم تیران – سامان،  احداث باند دوم برزک –کاشان، احداث باند دوم طالخونچه – مبارکه – شهرضا به عنوان راههای بزرگراهی و اصلی در مجموع بطول ۷۱ کیلومتر از جمله پروژه های بزرگراهی استان محسوب می شود که با اعتبار ۷۱۶ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

احداث و انجام عملیات راهسازی پل ۴ دهانه اژیه بطول یک کیلومتر،   احداث پل ۲ دهانه چنار بطول ۲٫۵ کیلومتر،  احداث زیرگذر سنگ سفید بطول ۲ کیلومتر، احداث پل زیرگذر خمینی شهر بطول ۳٫۵ کیلومتر ،  احداث پل ۲ دهانه زیرگذر گلشن بطول ۳٫۵ کیلومتر نیز از جمله پروژه هایی است که با اعتبار ۱۴۳ میلیارد ریال در این ایام به افتتاح وبهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه وشهرسازی به راههای روستایی احداث شده در سطح استان اشاره داشت و گفت: احداث و آسفالت گرم راه ارتباطی پل طاد – ونهر در فلاورجان، بهسازی و آسفالت گرم محور دولت قرین – سمیرم در سمیرم، بهسازی و آسفالت گرم محور آغداش – اسلام آباد در سمیرم، آسفالت گرم محور رحمت آباد در تیران و کرون، بهسازی و آسفالت گرم محور باغ ناظر – تهلگی در چادگان، بهسازی و آسفالت گرم محور اژیه – قلعه بالا در شهرستان اصفهان جمعا  بطول ۲۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال نیز در این ایام به افتتاح خواهد رسید.

این مقام مسئول از افتتاح ۵۲۹ واحد مسکن مهر در سطح استان در این ایام خبر داد و گفت: ۱۵۳ واحد مسکن مهر در شهر قهجاورستان، ۳۰۰ واحد در شاهین شهر و ۷۶ واحد در شهرضا به افتتاح خواهند رسید.

مدیرکل راه وشهرسازی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در این ایام و با حضور مقام عالی وزارت کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز ۳ کنارگذر شرق اصفهان بطول ۳۰ کیلومتر و احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهارستان در قالب تولید مسکن ملی و مشارکتی بر زمین خواهد خورد.

DSC_0014.JPG~430 KBShow Download

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا