شهر و جامعهعناوین اخبار

پشتیبانی از ۲۰۴ کلیومتر شبکه فیبر نوری شهرداری توسط سازمان فاوا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیدحمیدرضا ابطحی با اعلام این مطلب گفت: این سازمان به منظور پیشگیری از هر گونه قطعی ارتباط در شبکه شهرداری، پشتیبانی از ۲۰۴ کیلومتر کانال شبکه فیبر نوری را در سال جاری برعهده دارد که این شبکه بنا بر نیاز شهرداری در حال توسعه نیز می باشد.

وی با بیان اینکه تمامی ساختمان های معاونت ها، سازمان ها و مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان جهت سرویس دهی مطلوب و ارائه بهتر خدمات به مخاطبان، نیازمند ارتباطات شبکه  داخلی با یکدیگر نیز می باشند، اضافه کرد: بر همین اساس پشتیبانی از شبکه ارتباطی۱۴۵ ساختمان متصل به شبکه شهرداری نیز بر عهده این سازمان  است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اعلام اینکه  ارتباط ۷۵ ساختمان از طریق شبکه فیبر اختصاصی سازمان فاوا و مابقی به وسیله شبکه بیسیم برقرار است، یادآور شد: مدیران و کارشناسان این سازمان علاوه بر رفع سریع قطعی های اعلام شده، تمهیداتی را نیز جهت جلوگیری از بروز اختلال در شبکه شهرداری در پیش گرفته اند و در بسیار موارد قبل از قطعی شبکه نسبت به رفع مشکل آن اقدام می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با ارائه خدمات سریع، مستمر و بهنگام توسط این سازمان، بتوان گام های ارزنده تری جهت خدمت به شهروندان گرانقدر پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برداشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا