شهر و جامعهعناوین اخبار

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره های هنری قصه آدم و هوا (ترافیکاتور و تراطنز)/افتتاح نخستین مسابقه تئاتر مردمی بچه های مسجد استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان، جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک با عنوان ترافیکاتور که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان و ماهنامه طنز نیمروز از پایان سال ۹۷ آغاز به کار کرده بود به ایستگاه پایانی خود رسید.

وی افزود: فراخوان این جشنواره در سه بخش موضوعی با موضوعات اصفهان شهر دوچرخه ها، کلاه ایمنی، سرزندگی، نه به خودروی تک سرنشین منتشر شد .

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۰۹ اثر رسیده از ۸۹ نفر ، در بخش اصفهان شهر دوچرخه ها ۳۹ اثر از ۳۰ هنرمند، در بخش کلاه ایمنی ۳۴ اثر از ۲۹ هنرمند، در بخش خودروی تک سرنشین ۲۶ اثر از ۲۱ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

پورفلاح ادامه داد: مراسم اختتامیه ساعت ۱۸روز سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و با حضور مدیران فرهنگی و شهری اصفهان و همچنین هنرمندان  و هئیت داوران این جشنواره برگزار می شود.

مدیرخانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: همچنین آیین گشایش نمایشگاه منتخب آثار جشنواره ترافیکاتور سه شنبه ۵ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ در گالری سعدی( خیابان استانداری، گذر سعدی) برپا می شود. این نمایشگاه تا ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۸ جهت بازدید عموم دایر خواهد بود و ساعات بازدیداز این نمایشگاه ۸ صبح الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ خواهد بود.

***افتتاح نخستین مسابقه تئاتر مردمی بچه های مسجد استان اصفهان

نخستین مسابقه تئاتر مردمی بچه های مسجد استان اصفهان امروز صبح در مسجد آیت الله ریاضی نجف آباد اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نخستین مسابقه تئاتر مردمی بچه های مسجد استان اصفهان از امروز یکشنبه ۳ شهریورماه لغایت روز سه شنبه ۵ شهریورماه به مدت سه روز در مساجد آیت الله ریاضی نجف آباد، مسجد صدری شهرضا، مسجد لنبان اصفهان با حضور۱۲ گروه نمایشی اجرا می شود.

این برنامه در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه ۳ شهریورماه در مسجد آیت الله ریاضی نجف آباد افتتاح و تا روز ۵ شهریورادامه دارد، داوری این مسابقه را نیز سعید امیرسلیمانی، سید علیرضا بدری و محمدرضا رفیعی برعهده دارند.

اختتامیه این برنامه نیز در ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۵ شهریورماه در خانه هنرمندان اصفهان با حضور اهالی تئاتر برگزار می شود و برگزیدگان این مسابقه به جشنواره کشوری تئاتر مردمی بچه های مسجد راه می یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا