شهر و جامعهعناوین اخبار

اقتدار عملیاتی پلیس اصفهان در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ ” محمدرضا خدادوست” گفت: در راستای اجرای امنیت محله محور به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی بخصوص در نقاط جرم خیز،آلوده و تفرجگاه ها و پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح حوزه این فرماندهی ضمن برنامه ریزی و همکاری پلیس های تخصصی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود با کلانتری های مربوطه طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی اجرایی شد.

وی به دستگیری ۳۵ سارق وکشف ۲۲ فقره سرقت اشاره کرد و گفت: در این عملیات حدود ۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۵ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و ۲۹ معتاد متجاهر نیز پس از جمع آوری به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اقدامات پیشگیری از سرقت خاطر نشان کرد: در این طرح موفق شدیم ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه را کشف و به مال باختگان تحویل دهیم .

***استان اصفهان نزدیک به ۹۰۰ شهید پلیس دارد

گروه استان ها _ اصفهان_ معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه باب شهادت در ناجا همچنان باز است و کارکنان این نیرو با قصد و نیت شهادت در راه خدا وارد آن می شوند گفت:این فرماندهی از ابتدای انقلاب تا کنون نزدیک به ۹۰۰ شهید در حوزه نظم و امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محسن عقیلی” در دیدار با خانواده شهید “سید یدالله تقوی” امنیت امروز ایران اسلامی را نتیجه فداکاری و ایثارگری های شهدای دوران دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا با نثار کردن خون خود به کشور ما عزت و آبرو بخشیدند و ما هرچه داریم از شهدا است.

وی با بیان اینکه نباید هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطره مردم جامعه حذف شود افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا باعث می شود که هرگز از یاد نبریم که امنیت و آرامش امروز خود را مرهون جانفشانی جوانان رشید و شجاع این مرز بوم هستیم .

وی این مقام مسئول با بیان اینکه شهادت سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود گفت: هر کسی سعادت شهید شدن در راه خدا را ندارد و این فیض الهی نصیب کسانی می شود که جزو مقربین درگاه حضرت حق هستند.

سرهنگ عقیلی، خانواده های شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و اظهارداشت: البته ثواب صبر و استقامت خانواده های شهدا نیز کمتر از مقام شهدا نیست و آنها با ایثار و فدا کردن عزیز ترین کسانشان برای حفظ امنیت و آرامش مردم الگوی بسیاری خوبی از سبک زندگی ایرانی اسلامی را به مردم ما ارائه کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه باب شهادت در ناجا همچنان باز است  و کارکنان این نیرو با قصد و نیت شهادت در راه خدا وارد آن می شوند گفت: نیروی انتظامی استان اصفهان از ابتدای انقلاب تا کنون نزدیک به ۹۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و می توان گفت بیشترین تعداد شهید را هم در بین استان های کشور دارد.

سرهنگ عقیلی، گفت: وقتی پای صحبت خانواده های شهدا می نشینیم همه آنها بدون استثنا اعلام می کنند که اگر بازهم نیاز باشد حاضرند جان خود و دیگر عزیزانشان را فدای انقلاب کنند و آنها با این رفتار خود نشان دادند هنوز فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی برای پاسداری از دین و شرف کشور پابرجا است و مطمئناً تا وقتی چنین فرهنگی در جامعه وجود دارد دشمن هرگز جرأت تعرض به خاک کشور ما را پیدا نخواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا