شهر و جامعهعناوین اخبار

افتتاح ۳۳۶ طرح مخابراتی در استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ؛ دکتر عباس رضایی صبح امروز در حاشیه ی بهره برداری از اینطرح ها، سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی در طرح های هفته دولت را مربوط به بخش خصوصی دانست و گفت: این نشان از پویایی اقتصاد است.

رضایی با اشاره به تحسین برانگیز بودن تلاش مخابرات در جهت افزایش کیفیت و کمیت زیرساختهای مخابراتی استان افزود:  ۹۰۰روستای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات وصل است و این افتخاری برای استان است.

وی با بیان اینکه برجسته سازی طرح های مختلف برای مردم امید آفرین است افزود: افتتاح همه این طرح ها در راستایافزایش  نشاط عمومی بوده و در صورت رسانه ای شدن مناسب، بسیاری از فضاسازی های مسموم دشمن را خنثیمی کند.

مهندس حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز  با تشریح طرح های قابل بهره برداری بیان کرد: این طرح ها شامل ۲۹۰ طرح مخابراتی شهری و ۴۶ طرح روستایی بوده و مربوط به حوزه های PTN، WIFI، ظرفیت سازی و توسعهپورت پرسرعت دیتا (.G و ADSL )، تاسیس و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن، کانالسازی، تاسیس و توسعه تلفنثابت از طریق کافوی نوری (DLC)، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق GPON، توسعه شبکه تلفن همراه (سایتBTS)، افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی (ترانسمیشن)، OLT، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی

مراکز و سایتها، FTTH، فیبرنوری، اجرای پروژه ASON و توسعه و تقویت شبکه کابل بوده و با توجه به نامگذاری سالجاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید،کلیه ی این طرح ها با تکیه بر توان متخصصان  داخلی و با استفادهاز  محصولات ایرانی به مرحله اجرا در آمده اند.

وی ادامه داد: افتتاح این طرح ها می تواند علاوه بر توسعه بیش از پیش زیرساختهای مخابراتی ،زمینه ساز گسترشکسب و کار در حوزه ICT  در سطح استان باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا