تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

پرچم های عزاداری در شهر حسینی برافراشته می شود/ فضای تبلیغات فرهنگی شهر اصفهان در اختیار هیئت های عزاداری   

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه هفته گذشته به علت برگزاری جشنواره کودک و حضور میهمانان داخلی و خارجی زیاد، هفته پرکار و شلوغی در شهر داشتیم، اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه محرم از فردا، از امروز طبق برنامه ریزی هایی که ستاد «شهر حسینی» شهر اصفهان انجام داده، حال و هوای شهر حسینی و پرچم های عزاداری در شهر برافراشته می شود. وی ادامه داد: ابرپرچم «یا حسین» با حضور اعضای ستاد شهر حسینی و مردم طی مراسمی در میدان بزرگمهر برافراشته خواهد شد.

شهردار اصفهان افزود: تمام فضای تبلیغات فرهنگی شهر در ایام محرم به صورت صددرصدی در اختیار هیئت های مذهبی و مجالس عزاداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در مناطق مختلف جلسه هماهنگی با هیئات مذهبی با حضور اعضای شورای شهر، مدیران مناطق، نمایندگان سازمان آتش نشانی و روابط عمومی ها و دیگران مدیران شهری برگزار شده است. موضوع این جلسات ابتدا قدردانی از همت و زحمات اعضای هیئت ها و سپس هماهنگی برای رعایت نکات ایمنی و ضروری ویژه این ایام است.

**رکورد حفاری در تونل متروی اصفهان شکسته شد

نوروزی با اشاره به فعالیت های عمرانی شهر به ویژه پیشرفت خط دوم متروی اصفهان، تصریح کرد: «تی بی ام» خط دوم قطار شهری از ایستگاه دارک یک کیلومتر حفاری کرده و در حال نزدیک شدن برای ورود به ایستگاه زینبیه است. روز پنجشنبه حفاری تونل رکورد زد و در یک روز، حفاری و سگمنت گذاری نزدیک به ۳۰ متر پیشروی داشت که رکورد مهمی در حفاری های تونل مترو در اصفهان به شمار می آید.

وی افزود: این رکوردها در کنار دیگر فعالیت های مترو مانند ساخت ایستگاه ها و تهیه مقدمات برای شروع خط دوم از شرق اصفهان یعنی آغاز عملیات از جبهه دوم، نشانه ای از تلاش، همدلی، پشتکار و عزم راسخ همه مدیران برای توسعه شهر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا