امروز پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹
10:23:24 - یکشنبه 1 سپتامبر 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
  صدور مجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان از موفقیت این شرکت در صدور مجدد گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱، مدیریت آموزش ایزو ۱۰۰۱۵، مدیریت رضایتمندی شکایات مشتریان ایزو۱۰۰۰۲ و مدیریت رضایتمندی مشتریان ایزو ۱۰۰۰۴ خبر داد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، سید حسن موسوی، بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو ۲۰۱۵: ۹۰۰۱ بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم های مدیریت کیفیت می باشد گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد.

وی،با اشاره به استقرار ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ درشرکت گاز استان اصفهان طی سال های گذشته، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت ها حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایه های انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی ذی نفعان می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک خود حرکت نماید.

موسوی، گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

وی، با اعلام اینکه شرکت گاز استان اصفهان موفق به صدور گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵(سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو ۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ (سیستم مدیریت آموزش کارکنان) شد، توانست گواهینامه سیستم های مدیریت رسیدگی به شکایات(ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸) و مدیریت سنجش رضایت مشتریان( ایزو ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) را بر اساس آخرین ویرایش آن ها (۲۰۱۸) دریافت نماید.

تفکر مبتنی بر ریسک، دانش سازمانی، شناخت بافت سازمان و محیط اطراف آن، توجه به نیازها و انتظارات ذی نفعان و مدیریت تغییراز موضوعات جدیدی است که در ویرایش ۲۰۱۵ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مطرح شده است.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مشترکین و ارائه خدمات بموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
Polls
ثبت نام خبرنامه
پایگاه خبری سرمایه گستران  شرکت فولاد مبارکه اصفهان صنایع شیمیایی ایران تابناك وب تابناك وب