شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

  صدور مجدد گواهینامه سیستم های مدیریتی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، سید حسن موسوی، بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو ۲۰۱۵: ۹۰۰۱ بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم های مدیریت کیفیت می باشد گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت ارتباطات تاکید دارد.

وی،با اشاره به استقرار ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ درشرکت گاز استان اصفهان طی سال های گذشته، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ارتقای سطح کیفی فعالیت ها حفظ و صیانت از محیط زیست و سرمایه های انسانی و همچنین تعهد به رعایت حقوق تمامی ذی نفعان می کوشد تا با ایجاد یک سازمان متعالی و یادگیرنده با تلاش تمامی کارکنان خود در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک خود حرکت نماید.

موسوی، گفت: یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات و محصولات آن دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، محصولات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

وی، با اعلام اینکه شرکت گاز استان اصفهان موفق به صدور گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵(سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو ۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ (سیستم مدیریت آموزش کارکنان) شد، توانست گواهینامه سیستم های مدیریت رسیدگی به شکایات(ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸) و مدیریت سنجش رضایت مشتریان( ایزو ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) را بر اساس آخرین ویرایش آن ها (۲۰۱۸) دریافت نماید.

تفکر مبتنی بر ریسک، دانش سازمانی، شناخت بافت سازمان و محیط اطراف آن، توجه به نیازها و انتظارات ذی نفعان و مدیریت تغییراز موضوعات جدیدی است که در ویرایش ۲۰۱۵ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ مطرح شده است.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مشترکین و ارائه خدمات بموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز بوده که اخذ این گواهینامه سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا