حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

گیتارهای میلیاردی به مقصد نرسید/توقیف سواری سمند با ۳۰۰ کیلوتریاک دراصفهان/کشف بیش از۶۰ کیلوتریاک در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” ، اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان “اصفهان” حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۳ گیتار خارجی که زیر صندلی و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شد.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

***واژگونی ال ۹۰ با یک کشته و ۳ مجروح در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از واژگون شدن یک دستگاه سواری ال ۹۰ در کمربندی جنوبی “یزدان شهر” و فوت یک نفر و مجروح شدن ۳ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین باباکلانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک سواری ال ۹۰ در کمربندی جنوبی “یزدان شهر” بلافاصله گشت انتظامی و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان که جوانی ۱۶ ساله بود متاسفانه فوت می کند و دست یک سرنشین دیگر که دختری ۹ ساله است از ساعد به پایین قطع و راننده و دیگرسرنشین نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از رانندگان خواست که با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب اکیدا خودداری کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

***توزیع مواد مخدر با موتورسیکلت سرقتی

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر که با موتورسیکلت مسروقه اقدام به توزیع مواد افیونی می کرد خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران گشت یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و آن را استعلام کردند.

وی افزود: در استعلام بعمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت مسروقه است که بلافاصله توقیف و در بازرسی بدنی از سارق مقداری مواد مخدر نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به توزیع مواد افیونی بین جوانان با این موتورسیکلت مسروقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

***توقیف سواری سمند با ۳۰۰ کیلوتریاک دراصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس یگان تکاوری اصفهان حین گشت زنی در محور فرعی “رامشه-حسن آباد” به یک سواری سمند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد و پس از اینکه عرصه را بر خود تنگ دید خودرو را در یک روستا رها و فرار کرد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلو تریاک که در صندوق عقب و صندلی های خودرو بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اشاره به شناسایی این سوداگر مرگ و اینکه به زودی دستگیر می شود، افزود: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.

***کشف بیش از۶۰ کیلوتریاک در اصفهان

گروه استان ها_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۶۰کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک محموله افیونی در حال انتقال به شهر اصفهان است که وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک سواری ۴۰۵ و یک تیبا از قاچاقچیان شناسایی و توقیف شدند که در بازرسی از تیبا مقدار ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: تعداد ۴ سوداگر مرگ نیز در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان افزود: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.

***انهدام باند سارقان میلیاردی منزل در اصفهان

گروه استان ها _اصفهان_سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ” حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از چندین منزل در غرب شهر اصفهان ،پرونده ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود موفق شدند ۳ سارق را که اقدام به این سرقت ها کرده بودند شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده به سرقت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال از منازل مردم در منطقه غرب اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه سواری تیبای سرقتی نیز کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شود.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند از مردم خواست، برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.

***کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق درنائین

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان نائین ازتوقیف همزمان ۲ دستگاه کامیون بنز و کشف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پاسگاه چوپانان و پلیس یگان تکاوری اصفهان حین کنترل خودرو های عبوری از محور “چوپانان” به ۲ دستگاه کامین بنزکه قصد تغییر مسیر به سمت نائین را داشتند مشکوک وآن ها را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودروها ۲۵۸هزارو ۸۷۰نخ سیگارخارجی، ۸دستگاه تلوزیون و یک دستگاه ماشین لباس شویی خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ راننده در این رابطه اظهار داشت: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

***انهدام باند خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از دستگیری اعضای یک باند ۴ نفره خرده فروشان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محمدرضا خدادوست”در تشریح این خبر گفت:مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر کلانتری ۲۱ شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام تحقیقات پلیسی از توزیع موادمخدر توسط اعضای یک باند موادمخدر در باغی مطلع و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با در دست داشتن حکم مقام قضائی به محل اعزام و ۴ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دربازرسی از محل اختفای متهمان ۶۰۰ گرم ماده مخدر تریاک، یک گرم شیشه، ۴ تیغه سلاح سرد، ۶ میلیون تومان وجه نقد به همراه تعدادی آلات وادوات استعمال مواد مخدر کشف شد، گفت: ۴ متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه مبارزه با مجرمان اولویت کاری پلیس بوده و پلیس به هیچ وجه اجازه جولان به آن ها را نخواهد داد، اظهار داشت: دستگیری متهم اصلی پرونده نیز در دستور کار ماموران آن یگان قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا