شهر و جامعهعناوین اخبار

راه های ارتباطی برای آگاهی از هزینه کارکرد قبض تلفن ثابت 

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، محمد هیبتیان معاون بازاریابی و فروش مخابرات منطقه اصفهان  با حضور در برنامه رادیویی چتر ارتباط با اشاره به اجرای فرآیند حذف قبوض تلفن ثابت در شهر اصفهان بیان داشت  : استان اصفهان به عنوان یکی از استان های پیشرو ،  از هشت سال  پیش فرآیند حذف قبض را در تمام شهرستان های خود  اجرایی نموده و در حال حاضر با کمترین مشکل در دریافت و پرداخت قبض مواجه است .

هیبتیان ادامه داد : حذف قبوض تلفن ثابت از هشت سال در شهرستان های استان اجرایی گردید و هم اکنون با توسعه زیر ساخت های ارتباطی امکان حذف قبض تلفن ثابت برای شهر اصفهان نیز فراهم گردیده است .

وی خاطر نشان کرد  : حذف قبوض کاغذی گامی موثر در حفاظت از محیط زیست می باشد و بیشترین فرهنگ سازی در جهت استفاده از خدمات الکترونیک و توسعه زیر ساخت های دیجیتالی برای سهولت و دسترسی بیشتر مردم می باشد .

هیبتیان در ادامه افزود : طبق روال گذشته قبض ها در ۶ دوره ( هر دوماه یکبار ) برای مشترکین چاپ می گردید .اما با توجه  به پیاده سازی فرآیند حذف قبوض به اطلاع  مشترکین محترم تلفن ثابت در شهر اصفهان میرساند  حذف قبوض کاغذی از مهرماه سال جاری در شهر اصفهان اجرایی می گردد و مشترکین می توانند قبض های خود را از طریق درگاههای ارتباطی  معین دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند .

راههای ارتباطی برای آگاهی از هزینه  و پرداخت قبض تلفن ثابت :

  • تماس با سامانه تلفنی۲۰۰۰

  • استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* ( تلفن همراه )

  • سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا