شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان معرفی شد

به گزارش سرمایه گسترانو به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ، ایمان خواجه مدیر روابط عمومی این اداره کل گفت:  با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، شیری بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه و ملیحی ریاست اداره مرکزی حراست سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان حضرت آیت الله طباطبایی نژاد و مسئولان استان اصفهان ، اصحاب رسانه و واقفان و همچنین فعالان فرهنگی و قرآنی استان اصفهان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، مسئول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آئین معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مسئله افزایش بهره وری از مجموعه امکانات تحت اختیار اداره اوقاف از مهمترین اهداف این مجموعه است.
بنابر این گزارش؛ در این آیین از زحمات چند ساله حجت الاسلام رضا صادقی در منصب مدیریت اداره اوقاف استان تجلیل شده و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک مدیریت این اداره کل را بر عهده گرفت.
خواجه در ادامه افزود :پیش از این حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بود، وی ۶ سال در این سمت فعالیت داشت. ایشان قبل از سمت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ۵ سال منصب ریاست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۱ اصفهان را برعهده داشتند
وی در ادامه خاطر نشان کرد :حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین بلک بیش از دو دهه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بود و از فروردین ۹۸ به عنوان مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور منطقه جنوب کشور، توسط حجت الاسلام دارابی معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی خوانده شده بود و هم اکنون با حکم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منصوب شد.
حجت الاسلام رضا صادقی در این مراسم اظهار داشت: هر آنچه که در این مدت انجام گرفته در راستای رسالت سازمان و وظایف محوله به بنده به عنوان خادم مردم بوده و هیچ منتی در خدمتگذاری در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی ایران ندارم.
وی افزود: امیدوارم با سپردن این مسئولیت به مدیریت جدید که از مدیران توانمند کشور است بتوان همچون گذشته در راستای ثبت موقوفات جدید گام‌های مثبتی برداشت.
صادقی احیای موقوفات و پاسداشت میراث گذشتگان را از مهم ترین ماموریت های سازمان دانست و گفت: تک تک افراد در هر جایی که مشغول به فعالیت هستند باید تلاش کنند تا با توسعه فرهنگ وقف، فرهنگ موقوفه خواری را به فرهنگ موقوفه داری تبدیل کنند.
گفتنی است این مراسم پیش از ظهر سه شنبه ۱۲ شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا