حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر/کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد/مرگ عابر پیاده در خمینی شهر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “علی جعفری نژاد” ، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۱۵ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز های عبور ، مبلغ ۱۵ میلیون ریال را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات ، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.

***توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در برخوار

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق و غیر مجاز به ارزرش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان برخوار حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیرمجاز را مشاهده و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف موتورسیکلت بیان داشت: موتورسیکلت توقیف شده سوزکی ۱۰۰۰ غیر مجاز است که توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ براتی بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که هنجارها و قوانین جامعه را رعایت نمی کنند و باعث اخلال درنظم عمومی می شوند برخورد قاطع و قانونی می کند.

***دستگیری سارق اماکن خصوصی حین سرقت

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهراز شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی حین سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت سیم برق در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: گشت انتظامی حین گشت زنی شخصی را که در حال سرقت سیم های برق ساختمانی نیمه کاره بوده مشاهده و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق ۵۰ متر سیم سرقت کرده بود بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هر گونه موضوع و موارد مشکوک بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.

***توقیف اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف یک محموله گردو،بادام و آلوی خارجی به ارزش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه “مورچه خورت” حین کنترل خودرو های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۴ کیسه ۲۵ کیلویی گردوی خارجی ،۵ کیسه پلاستیکی ۵۰کیلویی مغز بادام و ۱۶ کارتون آلوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

***کشف ۴۲ کیلو تریاک در شاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف مقدار ۴۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ ، “حسین بساطی” اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای قصد انتقال محموله را به استان اصفهان دارد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کامیونی را که مواد در آن جاساز شده بود در یکی از محورهای فرعی شناسایی و توقیف کردند .

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که داخل باک گازوئیل جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدمات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

***کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری یک متهم تحت تعقیب مراجع قضائی که مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر جلب یک کلاهبردار متواری ، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص این فرد با ترفند گرفتن وام ، اسناد ملکی فردی را اجاره کرده و پس از گرفتن وام با یک هویت جعلی متواری شده است .

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص متهم که در حال فرار به یکی از استان های کشور بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجموع متهم مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال از یک شاکی با ترفند اجاره اسناد ملکی کلاهبرداری و متواری شده بود اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان از شهروندان خواست، فریب ظاهر شیک و سخنان فریبنده افراد کلاهبردار را نخورید، افراد کلاهبردار قصد تطمیع و پرداخت سودهای نامتعارف را دارند که لازم است شهروندان آگاه باشند و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***کشف بیش از ۸۹ کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف مقدار ۸۹ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ”غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله ای از جنوب کشور به مقصد اصفهان می باشد ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سواری پژو پارس متعلق به این سوداگر مرگ در یکی از محله های اصفهان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن مقدار ۸۹ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

***مرگ عابر پیاده در خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده و فوت عابر خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده درخمینی شهر بلافاصله گشت انتظامی و راهور به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به راکبان موتور سیکلت توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به حرکات نمایشی و کارهایی که موجب حواس پرتی راننده می شود اکیدا خودداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا