شهر و جامعهعناوین اخبار

قبوض کاغذی تلفن ثابت از ابتدای مهرماه در اصفهان حذف خواهد شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، کمال عسگری صبح امروز در نشست مطبوعاتی در خانه مطبوعات اصفهان، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران طبق دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات هم گام با سایر دستگاه‌های خدمت رسان اقدام به حذف قبوض کاغذی کرده است.

عسگری با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان یکی از استان های پیشرو ،  از هشت سال  پیش فرآیند حذف قبض را در تمام شهرستان های خود  اجرایی نموده ، خاطرنشان کرد: هم اکنون با توسعه زیر ساخت های ارتباطی امکان حذف قبض تلفن ثابت برای شهر اصفهان نیز فراهم گردیده  و مشترکین عزیز می توانند  در حال حاضر با کمترین مشکلی از طریق درگاه های غیر حضوری اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.

 وی به تشریح درگاه های غیر حضوری شرکت مخابرات پرداخت و افزود: با حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه سال‌جاری، مشترکان  با تماس با سامانه تلفنی۲۰۰۰ ، استفاده از کد دستوری ۲۰۲۰#* ( از طریق تلفن همراه ) و مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرسwww.tci.ir    می توانند نسبت به آگاهی از کارکرد قبوض و پرداخت آن اقدام نمایند.

معاون مالی و پشتیبانی مخابرات اصفهان  از ارائه خدمات حضوری در مراکز پاسخگویی در شهر اصفهان و خبر داد و اضافه کرد: همشهریان عزیز همچنین می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی در شهرستان اصفهان به آدرس های:

بلوار کشاورز جنب اتوبان شهید حبیب اللهی مرکز تلفن استقلال

خیابان رباط دوم  روبروی پارک گل محمدی – مرکز تلفن – خاتم الانبیاء

خیابان بزرگمهر ابتدای خ ۲۲ بهمن مرکز تلفن شهید ردانی پور

میدان جمهوری – جنب کلانتری

پل شهرستان -خ بازارچه – مرکز تلفن شهید اقابابایی

خیابان هزار جریب -خ شهید کلینی – جنب مسجد المهدی – مرکز تلفن ازادی

خیابان کاوه – انتهای خ فلاطوری – مرکز شهید امیدیان

بهارستان خیابان ایثار مرکز بهارستان

دروازه تهران – ابتدای خ فروغی – مرکز شهید خرازی

از خدمات دریافت و پرداخت صورتحساب به صورت حضوری استفاده کنند.

عسگری همچنین از خدمتی جدید در جهت سهولت دریافت و پرداخت قبوض تلفن  سازمان ها خبر داد و گفت: برای سازمان هایی که چند قبض تلفن ثابت دریافت می‌کنند، امکان ارسال ایمیل سرجمع قبوض وجود دارد.

سامانه تلفنی ۲۰۰۰  آسان ترین روش پرداخت قبوض

«مسیح محمدی» رئیس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان نیز در این نشست تأکید کرد: آسان‌ترین روش برای مشتریان مخابرات جهت پرداخت صورتحساب در کمترین زمان ممکن استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ است و  این سامانه از طریق تلفن ثابت در دسترس بوده و چنانچه تلفن به دلیل بدهی قطع شده باشد، با پرداخت صورتحساب از طریق سامانه ۲۰۰۰ در کمترین زمان ممکن به صورت اتوماتیک وصل می شود.

مسیح محمدی ادامه داد: سامانه پرتال برای افرادی که با دنیای فناوری آشنایی دارند، قابلیت های بیشتری ارائه می‌کند و مشترکان می‌توانند به غیر از مشاهده کارکرد آیتم‌های مختلف قبض و پرداخت آن، از خدمات دیگری نیز استفاده کنند تا به شهر سبز دست یابیم.

دریافت حضوری رمز دوم برای ارائه ریز مکالمات

محمدی تصریح کرد: تنها خدمتی که در پرتال خدمات الکترونیکی از مشترکان خواسته شده تا برای یکبار به مخابرات مراجعه حضوری داشته باشند، ارائه ریز مکالمات است زیرا این موضوع به حریم شخصی افراد باز می‌گردد و برای مخابرات حفظ و صیانت از اطلاعات مشترکان حائز اهمیت است؛ از این رو مشترکان با دریافت حضوری رمز دوم می توانند از طریق اینترنت و پرتال از خدمات سرویس ریز مکالمات استفاده کنند.

رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان اظهار کرد: درحال حاضر صورتحساب تلفن به صورت دو ماهه ارائه می شود و درصدد هستیم از مهرماه ۹۸ آن را به صورت ماهانه و با روش ارسال پیامک به مشترکان اطلاع رسانی کنیم.

وی افزود: نوعی صورتحساب به روز نیز در گرفته شده که این خدمت برای مشترکانی که تمایل دارند از وضعیت صورتحساب خود به صورت روزانه اطلاع داشته باشند (همچون موجر و مستأجر) در نظر گرفته شده، البته می توانیم صورتحساب میان دوره را نیز از طریق درگاه‌های الکترونیکی ارائه کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا