تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

 وقف یک سرمایه‌گذاری برای آخرت است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی سازمان اوقاف ازاصفهان آیت‌الله طباطبایی نژاد در آئین. تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف اصفهان که باحضور حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار شد اظهار داشت: حجت‌الاسلام صادقی خلوص نیت زیادی در امور اوقاف داشتند و از طرفی نیز می‌دانم که حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین بلک راه آقای صادقی را به نحو احسن ادامه می‌دهد چون هر دو این عزیزان از خانواده معظم شهداهستند و این را به فال نیک می‌گیریم

امام‌جمعه اصفهان ادامه داد: وقف یک سرمایه‌گذاری برای آخرت است و برکات آن برای  همیشه جاری خواهد بود.امیدوارم اصفهانی‌ها این امر مهم را درنظربگیرند و وقف مصداق کامل صدقه جاری است و سود این سرمایه برای همیشه برای صاحب آن باقی می‌ماند.

طباطبایی نژاد افزود: در کارهای خیریه نیز اصفهانی‌ها همیشه پیش قدمند و همواره  مشارکت خوبی دارند. ۷۰۰ خیریه فعال در اصفهان وجود دارد که در امر کمک به ایتام و فقرا  کار می‌کنند و انتظار می‌رود در بحث وقف نیز قدم بردارند و هرگز از خدمت مردم خسته  نشوند.

وی در پایان گفت:مردم اصفهان درزمینه آزاد کردن زندانیان غیر عمد در کشور سرآمد هستند و در سال گذشته هزارو دویست و ده زندانی، با کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی مردم آزاد شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا