حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر/تصادف سواری رنو با عابر پیاده در اصفهان/از دور افتادن ۲۳ خودروی دور دور در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران گشت انتظامی پس از بررسی خودرو مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد

***تصادف سواری رنو با عابر پیاده در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از تصادف یک سواری رنو با عابر پیاده در محور “اصفهان-شیراز”و فوت عابرخبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک سواری رنو با عابر پیاده در محور “اصفهان-شیراز” بلافاصله ماموران گشت این پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی ، عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در ادامه از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با دقت کامل به امر رانندگی توجه و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنید.

***کشف بیش از ۵۰ کیلو تریاک در خوروبیابانک

گروه استان ها_اصفهان_ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “رشیدی” شهرستان “خوروبیابانک” مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ “نعمت خلیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه شهید “رشیدی” شهرستان “خوروبیابانک” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۰ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ خلیلی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک تاکید کرد : نیروی انتظامی عرصه را بر سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی تنگ و اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.

***توقیف همزمان ۳ محموله قاچاق در”شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف همزمان ۳ محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری ۳ کامیون را همزمان متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها تعداد ۲۶حلقه لاستیک و۷حلقه تیوپ سواری وکامیونت وتعداد ۱۸۰ عدد متعلقات ماینر فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: ارزش این کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیاردو۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص ۳ راننده دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

***انباری با ۹ میلیارد ریال کاغذ احتکار شده در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف یک محموله کاغذ احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی از انباری خبر داد.

سرهنگ “احمد نیکبخت” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر احتکار محموله ای کاغذ A4 در انباری ، یگ گروه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که تعدا ۲ هزار و ۳۵۵ بسته کاغذ A4 احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش کاغذ های کشف شده توسط کارشناسان ۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تاکیدکرد: نیروی انتظامی با محتکران که کالای مورد نیاز مردم را احتکار می کنندبرخورد قاطع و قانونی می کند.

***کشف محموله میلیاردی مکمل دارویی دام دراصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ای مکمل دارویی دام به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به دپوی مکمل دارویی دام در یک انبار می کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:پس از انجام هماهنگی های لازم از محل بازرسی شد که ۵۲کیسه مکمل دارویی دام کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه عنوان کرد: ارزش محموله کشف شده طبق اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال است که پس از طی مراحل قانونی به اداره اموال تملیکی استان تحویل شد.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان از شهروندان خواست: هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

***از دور افتادن ۲۳ خودروی دور دور در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ضربتی برخورد پلیس با خودروهای دور دور کننده خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۲۳ خودرو توقیف و ۵۸سرنشین دستگیر شدند.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام نارضایتی از برهم زدن نظم و امنیت برخی خیابان های شمال شهر اصفهان توسط عده ای جوان که با خودروهای خود در ساعات پایانی شب حرکاتی نمایشی ، مخاطره آمیز و دور دور می کنند ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم متشکل از ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان اصفهان وارد عمل شدند و تعداد ۲۳ خودروی متخلف را از دور انداختند و توقیف کردند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و طرح ضربتی برخورد پلیس با آنان مستمرا در دستور کار پلیس است بیان داشت: این طرح‌ها با قوت و قدرت کماکان در دستور کار است و اجرا می‌شود.

سرهنگ خدادوست از دستگیری ۵۸ سرنشین نیز خبر داد و اظهار داشت: این خودروها اقدام به دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، سگ گردانی و دیگر حرکاتی که باعث سلب آسایش مردم می شد، می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه رانندگی با حرکات مخاطره‌آمیز، رانندگی با حالت مستی، دور دور کردن، آلودگی صوتی، سرعت غیر مجاز و… جزو مواردی است که پلیس با آن برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا