تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

مدیریت شهری آماده دریافت ایده های دانش آموزان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه هفته آینده هفته آغازین پاییز و نزدیک شروع سال تحصیلی است، اظهار کرد: طبیعی است که آینده شهر و کشور در دست کسانی است که هفته آینده به مدرسه می روند، شهرداری اصفهان تلاش کرده در کنار سایر ارگان های مرتبط در این موضوع در خصوص این اتفاق ویژه آمادگی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: متروی اصفهان و ناوگان حمل و نقل عمومی، همگی برای این مهم امکانات لازم را فراهم کرده اند تا آغاز هفته خوبی برای دانش آموزان رقم بخورد. از دانش آموزان و دانشجویان درخواست می کنیم در برنامه تردد خود استفاده از حمل و نقل عمومی پاک به ویژه مترو را در نظر داشته باشند.

شهردار اصفهان گفت: داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است و این موضوع با همکاری همه شدنی است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا سرفاصله های مترو را دقیق تر و زمان پایان کار را به گونه ای تنظیم کنیم تا برای دانشجویان مشکلی ایجاد نشود، گفت: امیدوارم همه دانش آموزان و دانشجویان سال توام با بهره وری و بهروزی داشته باشند.

نوروزی افزود: سال گذشته ایده و نظرات خوبی از سوی دانش آموزان و دانشجویان به مدیریت شهری منتقل شد، امسال هم منتظر ایده های آنها هستیم تا در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند.

وی همچنین افزود: هفته آینده در جمع مردم منطقه ۱۳ هستیم و همراه با شورای معاونان شهرداری با شهروندان گفت و گو می کنیم تا اگر مشکلی وجود دارد، بررسی کنیم. مردم می توانند درخواست های خود را این هفته از طریق وب سایت بنده و درگاه الکترونیکی شهردای اصفهان به آدرس Isfahan.ir وارد کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا