شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

دوره آموزشی رانندگی به روش تدافعی در شرکت گاز استان اصفهان برگزار گردید

به گزارش  سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی، سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی در راستای اجرای دستورالعملHSE   در زمینه ایمن سازی ناوگان حمل و نقل شرکت عنوان کرد.

سید حسن موسوی گفت: در این دوره آموزشی تمامی رانندگان شرکت در بخش های تاکسیرانی ، اجرای طرح ها و امدادگران با کلیات اهمیت رانندگی به روش تدافعی آشنا شدند.

وی افزود: دراین دوره تعداد ۲۴۵ نفر از رانندگان شامل؛ ۱۰۰راننده جاری و ۱۴۵راننده پروژه ای حضور یافتند با عوامل موثر در تصادفات رانندگی آشنا شدند .

موسوی، گفت: محتوای این دوره شامل کلیات اهمیت رانندگی به روش تدافعی، مقررات عمومی رانندگی و آشنایی با مجموعه مقرارت راهنمایی و رانندگی ، انواع تصادفات و بررسی علل آنها، نکات ایمنی در رانندگی بازدید و بازرسی خودرو ، محورهای رانندگی و ویژگی های راننده بوده است  .

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم این دوره آموزشی باعث فعالیت منظم و منطقی و سیستماتیک برای دستیابی به دانش نو،بهبود و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به همکاران گرامی را به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی بمدت ۲۴۵ نفر روز برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه مربوطه اعطاء شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا