شهر و جامعهعناوین اخبار

دیدار مدیرکل زندان های استان اصفهان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان.اسداله گرجی زاده مدیرکل با حجت الاسلام بلک مدیرکل اوقاف و امورخیریه دیدار و گفتگوو انتصاب وی را تبریک گفت.

وی در این دیدار که مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت،پهلوانی رئیس اداره قضایی و امور بازداشتگاهها و دایی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان نیز حضور داشتند، گرجی زاده مدیرکل بر ضرورت تعامل بیشتر در امر فعالیت های مذهبی قرآنی و فرهنگی درزندانها سخن گفت.

وی در این دیداربا قدردانی از تعاملات این سازمان گفت: یکی از دستگاههای مهم وتاثیرگذاردر امر اصلاح وتربیت مددجویان -سازمان اوقاف وامورخیریه است که با تعامل و مشارکت در زمینه برنامه ها فرهنگی و قرآنی می تواند زمینه بروز و توسعه آسیب را کاهش دهد.

مدیرکل زندانهای استان در بخش دیگری ازسخنانش به فعالیت های فرهنگی وقرانی در زندانها اشاره کرد واظهارداشت: امروز مددجویان محبوس در زندانها استقبال خوبی از فعالیت های فرهنگی وقرانی دارندو بیش از ۲۴۰۰ حافظ قرآن در بین آنان وجود دارد و نیاز اولیه آنان تامین قرآن، اساتید و قلم های قرآنی و دیگر موارد مرتبط است که این سازمان می تواندبا تعامل بیشتر وکمک های فرهنگی وقرآنی زمینه بازگشت مددجویان را به آغوش جامعه وخانواده مهیا و زمینه آسیب را کاهش دهد.

درادامه این دیدار نیز حجت الاسلام بلک مدیرکل اوقاف وامورخیریه جدید استان نیز به تعاملات وهمکاری های گذشته اشاره کرد و پیرامون افزایش تعاملات وکمک های موردنیاز در خصوص گسترش فعالیت های مذهبی وقرانی در زندانها قول مساعد داد.

وی گفت: با ایجاد تفاهم نامه این اداره کل می تواند در زمینه های فرهنگی و قرآنی ونمایشگاهی مشارکت و تعامل خوبی را برقرار نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا