شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی طرح عملی نماز ( کلید بهشت )

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور ۴۱۰ نفر از آموزش دهندگان دهندگان دوره آموزشی کلید بهشت با هدف ترویج معارف نماز ، احکام نماز و صحیح خوانی نماز برگزار شد .

بهمن امید قائمی ، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان در این خصوص گفت : این کارگاه به صورت قطبی در ۷ مرکز آموزشی با حضور آموزش دهندگان شهرستان ها و نواحی همجوار طی امروز و فردا برگزار می شود .

امیدقائمی ادامه داد : آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان ؛ شهرستان های کاشان ؛ تیران و کرون ؛ فریدن ؛ سمیرم ؛ امامزاده و بن رود میزبان سایر همکاران می باشند که در این کارگاه مدرسین از حوزه علمیه قم دعوت شده و با تبیین و تشریح اهداف طرح آموزش دهندگان را برای ارائه آموزش صحیح نمازخوانی در طی سال آماده خواهند نمود .

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان در خصوص جزئیات طرح عملی نماز ( کلید بهشت ) گفت : آموزش دهندگان پس از پایان کارگاه و البته دریافت گواهی از ستاد اقامه نماز استان ؛ از مهر ماه سال جاری در طول برگزاری کلاس ها با توجه به شرایط یادگیرندگان هر روز به مدت ۱۰ دقیقه نسبت به آموزش محتوای طرح اقدام خواهند نمود به نحوی که برای هر سواد آموز ۲۰ جلسه آموزشی و در مجموع ۲۰۰ دقیقه آموزش صحیح خوانی نماز اختصاص داده شود .

🆔 @isfedu

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا