شهر و جامعهعناوین اخبار

عاملان به قرآن بیمه مادام‌العمر هستند

به گزارش سرمایه گستران از ستاد خبری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در استان اصفهان ، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان بابیان اینکه اصفهان میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان دختر و پسر در این مسابقات حضور دارند و حضور بیشتر خانم‌ها جای قدردانی دارد.
وی افزود: جامعه نیازمند ارتباط با قرآن است، برای ارتباط با قرآن باید قرائت آن را بیاموزیم، کودکان و نوجوانان باید ارتباط مستمر و مادام العمری با قرآن داشته باشند، جوانانی که با قرآن ارتباط گرفته‌اند نوع بزرگی را در وجود خود احساس میکنند و به خود اجازه ارتباطات ناصحیح را نمی‌دهند.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: قرآن حافظ حافظانش خواهد بود و هر آن کس که به قرآن عمل کند به صورت مادام العمر بیمه خواهد شد.
وی ادامه داد: سازمان اوقاف و آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی در حوزه قرآن فعالیت‌های زیادی را داشته اند و ضروری است از این پس نیز با ارائه طرح‌های تشویقی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی گام بردارند.
آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه خواندن و آموزش قرآن پیش زمینه تربیت انسان است، ادامه داد: تربیت صحیح زمانی است که به قرآن عمل کنیم و در آن زمان از یاران امام زمان (عج) خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا