پیشخوانعناوین اخبار

سفر ۵۷ وزیر و مدیر ارشد دولت به نقاط مختلف در هفته گذشته

در هفته ای که گذشت معاون اول رئیس جمهوری سفری به ایلام داشت و دیگر معاونان دکتر روحانی در سفر به کرج، یزد و قم با شرکت در افتتاح طرح های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی به بررسی مشکلات مردم پرداختند.
همچنین وزیران کشور ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،راه و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت ، تعاون و کار و رفاه اجتماعی ، اطلاعات و وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرهای مختلف همزمان در بهره برداری طرح ها شرکت کردند و در سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ در باره راههای رسیدن کشور به اقتصاد شکوفا در فضای پسابرجام به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفری که به یزد داشت علاوه بر بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران و کارخانه لاستیک یزد در شهرستان بافق حضور یافت و کارخانه نورد میلگرد شرکت مجتمع معدنی و صنعتی آهن و فولاد بافق را با دستور رئیس جمهوری افتتاح کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با حضور در شهرستان اردکان ضمن افتتاح مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی از سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) در محل درمانگاه مرکز سلامت جامع حضرت علی بن ابیطالب اردکان بهره برداری کرد.
وزیر نیرو نیز ضمن افتتاح مرکز پژوهش های پسیو خورشیدی نیروگاه زنبق یزد با حضور در شهرستان اشکذر ، واحد گازی سیکل ترکیبی تابان و پست ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت نخلستان بافق را با دستور دکتر روحانی رئیس جمهوری بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هم با سفر به شهرستان بافق ضمن افتتاح ساختمان شبکه بهداشت این شهرستان از کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری کرد.
ربیعی همچنین از چند طرح معدنی و طرح فاضلاب شهری که توسط شرکت سنگ آهن در حال اجراست بازدید کرد.
وزیر کشور نیز در شهر یزد طرح ۴۸۰ واحد مسکونی جوانان بلوار استقلال که از سوی موسسه الزهرای بنیاد صدوقی بزرگ برای جوانان و نخبگان ساخته شده افتتاح کرد.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز با سفر به شهرستان ابرکوه از برخی آثار طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کرد.
شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری نیز به عنوان نماینده ویژه دکتر روحانی در شهرستان مهریز حضور یافت و ضمن بازدید از تقاطع غیرهمسطح مهریز در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
در هفته گذشته معاونان وزیران دولت تدبیر و امید نیز در سفر به شهرهای مشهد، همدان، کرج، انزلی ، چابهار، اصفهان، سمنان، زنجان، قزوین، تبریز، زاهدان، کرمان ، نوشهر ، بجنورد، ساری ، بوشهر، ساوه ، ساری ، سبزوار ، یزد ، اردکان ، کیش ، قم ، ایلام ، شیراز ، بیرجند و بندرعباس ،از نزدیک با مشکلات اقتصادی، اجتماعی ، بهداشتی ، فرهنگی و سایر موارد مورد توجه مسئولان استانی و مردم آشنا و برای رفع آن تدابیر لازم اتخاذ کردند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا