حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

تصادف کامیونت ایسوزو و سواری سمند در اصفهان /برخورد کامیون بنز و سواری پراید در محور”عسگران-تیران” /آبشار ملخ سمیرم جان جوان ۳۱ ساله را گرفت /واژگونی سواری پراید با یک کشته و ۴ مجروح در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “حسین پورقیصری” ظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک کامیونت ایسوزوبا سواری سمند در محور “حبیب آباد-کمشچه” ، بلافاصله گشت پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” به محل اعزام شد.
وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده سمند به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی در دست بررسی است.
رئیس پلیس راه اصفهان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که باعث حواس پرتی و انحراف افکار در رانندگی می شود بپرهیزید تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم.
***برخورد کامیون بنز و سواری پراید در محور”عسگران-تیران”
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از تصادف یک کامیون بنز با سواری پراید در محور “عسگران-تیران” و فوت یک نفر خبر داد.
سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک کامیون بنز با سواری پراید در محور “عسگران-تیران” ، بلافاصله گشت پلیس راه “نجف آباد” به محل اعزام شد.
وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی عدم توجه به جلو توسط راننده کامیون اعلام شده است.
رئیس پلیس راه اصفهان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که باعث حواس پرتی و انحراف افکار در رانندگی می شود بپرهیزید تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم.
***انفجار در تعمیرگاه خودرو و مجروح شدن یک نفر در “نطنز”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “نطنز” از وقوع یک حادثه انفجار در تعمیرگاه نقاشی خودرو و مجروح شدن یک نفر خبر داد.
سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ و اعلام یک مورد انفجار در یک تعمیرگاه نقاشی ، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.
وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فردی در حال رنگ آمیزی یک خودروی سمند بوده که ناگهان انفجار اتفاق می افتد و یک نفر به شدت مجروح می شود.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه خودرو و تعمیرگاه نیز خسارت می بینند بیان داشت: متاسفانه مچ یکی از دستان فرد آسیب دیده در اثر این حادثه قطع شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و اعلام خواهد شد .
***آبشار ملخ سمیرم جان جوان ۳۱ ساله را گرفت
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم” از غرق شدن جوانی ۳۱ ساله در آبشار آب ملخ خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : درپی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام غرق شدن فردی در آبشار آب ملخ شهرستان “سمیرم” بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.
وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جوانی ۳۱ ساله به علت نامعلومی در آب ملخ سقوط و جان خود را از دست داده است.
این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران امداد و نجات در حال جستجو برای یافتن جسد متوفی می باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک توصیه کرد: از اطراق و شنا کردن در استخرهای غیرمجاز و کانال های آب اکیدا خودداری کنید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.
***دستگیری ۵ سارق اماکن خصوصی درگلپایگان
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری ۵ سارق اماکن خصوصی و یک مالخر اموال و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “علی سبحانی” بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه شهرستان گلپایگان ، ماموران انتظامی این بخش دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان داشت: در همین رابطه مأموران انتظامی موفق شدند با انجام یک سری اقدامات تخصصی ۵ سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ سبحانی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی به چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه فرد مالخر افزود: سارقان و مالخر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
***واژگونی سواری پراید با یک کشته و ۴ مجروح در اصفهان
گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در محور “کوهپایه-سجزی” و فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ سرنشین این خودرو خبر داد.
سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور “کوهپایه-سجزی” ، بلافاصله گشت پلیس راه “اصفهان-نائین” به محل اعزام شد.
وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و ۳ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس راه اصفهان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که باعث حواس پرتی و انحراف افکار در رانندگی می شود بپرهیزید تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا