شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری هفتمین نشست طنزآوران نصف جهان/سوژه‌یابی و ایده‌یابی جشنواره‌ای » در کارگاه این هفته خانه کاریکاتور

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نشست که در ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه دهم مهرماه ۹۸ با حضور طنزپردازان اصفهانی برگزار می شود با شعرخوانی عاشورایی همراه خواهد بود.
محمد پوررشیدی مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان در خصوص نشست های تخصصی گفت: نشست طنزآوارن اصفهان، نشست ماهانه طنزپردازان اصفهان است که چهارشنبه دوم هر ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.
وی افزود: در هر نشست علاوه بر بررسی نقاط قوت و ضعف آثار سه تن از طنزپردازان، مباحثی آموزشی پیرامون تکنیک های طنز نویسی مطرح می کنند، این نشست با نگاه تخصصی و عمیق قصد دارد سطح ادبی و هنری آثار طنز را ارتقاء بخشد.
پوررشیدی ادامه داد: علاوه بر اعضاء دفتر طنز و طنزپردازان اصفهان ورود به این برنامه برای عموم علاقه مندان نیز آزاد است.
گفتنی است، خانه هنرمندان اصفهان محل آمد و رفت هنرمندان اصفهانی و پاتوق هنرمندان رشته های (ادبیات، کاریکاتور، طنز، هنرهای تجسمی و…) است که در خیابان آبشار اول- پارک ایثارگران واقع شده است.

***« سوژه‌یابی و ایده‌یابی جشنواره‌ای » در کارگاه این هفته خانه کاریکاتور
خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان در ادامه برگزاری کارگاه های هفتگی خود و تحلیل برخی از جشنواره های کارتون و کاریکاتور این هفته به برگزاری کارگاه ایده یابی و سوژه یابی جشنواره ای اقدام می کند.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان به نقل از پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور در این کارگاه که در ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۹ مهرماه ۹۸ با حضور اعضای خانه کاریکاتور و علاقه مندان در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود به ایده‌یابی و سوژه‌یابی برای موضوعات قابل توجه جشنواره‌های بین‌المللی کارتون پیش رو می پردازیم.
وی افزود: ” ذهن برتر” و ” زمان ” موضوعات تامل برانگیز برای ایده‌یابی و سوژه‌یابی و مرور روش‌های خلاقانه آن است که به بررسی آن و مطرح کردن اهمیت آن در این کارگاه خواهیم پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا