حوادث پلیسشهر و جامعه

 فعالیت ۱۸۷ امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل در ۴ استان

');});}); // ]]>
پایگاه خبری سرمایه گستران ، ناصر چرخساز با اشاره به انجام عملیات آبگرفتگی و سیل از ١٧ اسفند ماه تا ساعت۸:۳۰ دقیقه امروز(۲۱ اسفندماه)، افزود: طبق اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از نیروهای امدادرسان هلال احمر اعزامی به مناطق متاثر سیل زده هم اکنون استان های یادشده متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.
وی به ۲۱ شهرستان سراوان، ایرانشهر، زابل، سربیشه، درمیان، نهبندان، قائنات، بم، فاریاب، قلعه گنج، رودان، هیرمند، کهنوج، ارزوئیه، سیب و سوران، دلگان، نیکشهر، زیرکوه، میناب و بندرعباس متاثر از آبگرفتگی و سیل اشاره کرد و اظهارداشت: به اهالی ۳۴ شهر و روستا نیز امدادرسانی شده است.
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به ۸۶۱ تن طی چهار روز گذشته در عملیات آبگرفتگی و سیل در استان های مختلف کشور، گفت: ۱۷۶ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند، ۵۱ نفر نیز به مناطق امن و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شد.
وی با اشاره به تخلیه آب از ۵۱ واحد مسکونی نیز یادآورشد: ۳۴ دستگاه چادر و ۳۶۱ تخته پتو، ۳۰۰ ست شست و شو، ۱۲۱ تخته موکت، ۴۰ شعله والور ۷۶۰ قوطی کنسروجات و ۳۶۰ کیلوگرم برنج در میان متاثران آبگرفتگی و سیل توزیع شد.
به گفته چرخساز،۴۴ تیم عملیاتی متشکل از ۱۸۷ امدادگر و نجاتگر به متاثران از آبگرفتگی و سیل امدادرسانی کردند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا