تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

فرماندار اصفهان بر اهمیت فرهنگ سازی پیرامون آموزش و پرورش در جامعه تأکید کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با بیان اینکه آموزش و پرورش، اساسی ترین نهادی است که می تواند در امر توسعه کشور، مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که کشورهای پیشرفته در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، به مقوله آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته اند و ما نیز باید با تکیه بر مبانی دینی و اعتقادی که بر مقوله آموزش و پرورش تأکید بسیار دارد، توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشیم و اشکالات احتمالی موجود در این حوزه، بررسی و آسیب شناسی شوند.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی پیرامون مقوله آموزش و پرورش در جامعه، تصریح کرد: نقش و جایگاه تعلیم و تربیت باید آنچنان برای مردم، تبیین گردد که خانواده ها خود در سبد خانوار، سهم قابل توجهی را به این امر، اختصاص دهند.
سیستانی تأکید کرد: با مشارکت خانواده ها و خیرین، باید گام های مؤثری در جهت رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش برداشته شود.
وی افزود: عدم توجه به آموزش و پرورش، زمینه بروز بسیاری از مشکلات را فراهم ساخته و آسیب های زیادی را به کشور وارد می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا