تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

وصیت شهید توکلی برای کمک به دانش آموزان نیازمند

به گزارش سرمایه گستران از کمیته امداد اصفهان، در روزگاری که به بی‌تفاوتی انسان‌ها نسبت به رنج‌ها و دردهای یکدیگر شهرت دارد؛ هنوز هستند انسان‌هایی که هم حیات و هم مرگشان چنان نوری در دل این شب ظلمت است. انسان‌های بزرگ و مؤمنان راستین، آن‌هایی که چنان زیست می‌کنند که آثار وجودشان و خیروبرکتی که به انسان‌های دیگر هدیه می‌کنند پس از مرگشان نیز ساری و جاری باشد. شهید محمود توکلی نمونه‌ای از این انسان‌هاست.

شهید محمود توکلی، جانشین قرارگاه تفحص شهدا در کردستان عراق که برای جستجوی پیکر شهدای عملیات والفجر ۴ در منطقه عملیاتی پنجوین حضور داشت، دهم مهرماه امسال با برخورد بیل مکانیکی به یکی از مین‌های به‌جامانده از جنگ تحمیلی و اصابت ترکش به فیض شهادت رسید. این رزمنده شهید سال‌ها در آستانه ماه مهر با خرید بسته‌های لوازم‌التحریر یاری‌رسان دانش آموزان نیازمند بود. امسال اما حضور در منطقه عملیاتی مانع از این کار شد؛ اما به گفته هم‌رزمانش به آن‌ها سفارش کرده بود که اگر از این مأموریت برنگشت به خانواده‌اش بگویند که کار نیمه‌تمام مهر امسال او را به پایان برسانند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، ناصر علی خاصی، رئیس اداره فلاورجان کمیته امداد استان اصفهان از اختصاص دو میلیون تومان توسط خانواده شهید توکلی برای تأمین لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: ۳۰ بسته نوشت‌افزار با این مبلغ تهیه و در میان دانش آموزان نیازمند فلاورجانی توزیع شد.

وی بابیان اینکه مراسم خاک‌سپاری شهید توکلی دیروز در فلاورجان انجام شد، خاطرنشان ساخت: خانواده توکلی تأکید داشتند که بنا بر وصیت شهید این مبلغ قبل از خاک‌سپاری به دست دانش آموزان نیازمند برسد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این مهم صورت عمل گرفت.

علی خاصی تأکید کرد: این خانواده شهید حمایت از یکی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد فلاورجان را به یاد و نیت شهید محمود توکلی بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا