شهر و جامعهعناوین اخبار

نمایش «شاهرخ» در تماشاخانه ماه حوزه هنری

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایش که تنها یک پرسوناژ دارد با نگاهی به زندگی شهید شاهرخ ضرغام نوشته شده است و نمایشنامه نویس آن بهنام میرزایی است.
ایفای نقش شهید شاهرخ ضرغام را نیز محمد رادمهر خود به عهده دارد و آهنگسازی این نمایش نیز برعهده ی محمد نادری یکی از بهترین آهنگسازان تئاتر اصفهان است.
نمایش «شاهرخ» از دوشنبه ۱۵ مهرماه لغایت ۱ آبان ماه هر شب در ساعت ۱۸ در تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری ، گذرسعدی به روی صحنه می رود.
گفتنی است، شهید ضرغام معروف به حر انقلاب اسلامی است که در یکم دیماه سال۲۷ دیده به جهان گشود و به دلیل قدرت بدنی به سراغ کشتی رفت. وی در سنگین وزن قهرمان جوانان،نایب قهرمان بزرگسالان، قهرمانی جوانان تهران در صد کیلو و قهرمانی جهان را تا سال ۵۵ در کارنامه خود داشت، اما به دلیل معاشرت با رفقای ناباب به راه ناصواب کشیده شد تا آنکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و وی متحول شد و دفاع مقدس شاهد حماسه ها و دلاوریهای او در سنندج، سقز، شاه نشین و بعدها در گنبد و لاهیجان وخوزستان بود، وی هفده آذر ۵۹ برای انجام عملیات به سمت جاده ی ماهشهر رفت و در آنجا به شهادت رسید.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا