عناوین اخبار

حاشیه های دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران

در این دیدار که با برد یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، از دقیقه ۳۵ باد شدیدی همراه با گرد و غبار در ورزشگاه به سمت دروازه صبا آغاز شد که در اوایل نیمه دوم کمی آرام تر شده بود.
* باد شدید در ورزشگاه یادگار امام(ره) علاوه بر اینکه کمی از سر و صدای تماشاگران را کاهش داده بود، در دقیقه ای از بازی یکی از تابلوهای کوچک تبلیغاتی را وارد میدان کرد که داور کمی با تاخیر دستور به خروج این تابلو از زمین را صادر کرد.
* سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه جمعی از مسئولان اجرایی استان به ورزشگاه آمده بودند تا این بازی حساس را از نزدیک تماشا کنند.
* در دقیقه ۶۵ کریم اسلامی با کارت زرد داور جریمه شد که این امر اعتراض شدید علی دایی و بازیکنان صبا را به دنبال داشت.
* دایی در دقیقه ۶۷ به طور همزمان ابوالفضل ابراهیمی و محمد اوسانی را به جای فرید بهزادی و پیام صادقیان به میدان فرستاد و ابراهیمی به هنگام ورود به میدان بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.
* در دقیقه ۶۸ علی علیپور از تیم پرسپولیس به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت که بلافاصله مهرداد کفشگری به سمت او آمد و با هل دادن از او خواست تا از اعتراض خود دست بردارد.
* در دقیقه ۷۲ فرشید باقری به دلیل تکل بی محابا روی پای بازیکن پرسپولیس کارت زرد گرفت.
* مهدی طارمی که پس از گرم کردن برای آمدن به میدان آماده می شد، به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت و در دقیقه ۷۶ به جای محسن مسلمان وارد زمین مسابقه شد.
* در دقیقه ۷۹ نیز فرشاد احمدزاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
* در دقیقه ۸۷ امید عالیشاه جای خود را به وحید حیدریه داد و در دقایق وقت اضافه نیز احمد نوراللهی به دلیل مصدومیت با امیرعباس آیینه چی تعویض شد. ک/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا