تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

کارسخت تامین امنیت توسط مردان بزرگ

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، دکتر “عباس رضایی” در جلسه ای که صبح امروز با فرمانده انتظامی و دیگر مسئولان انتظامی این استان داشت با اشاره به اینکه از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که از فرصت ها استفاه شود و خدمات ارائه شود گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که زحمات و خدمات کارکنان خدوم این نیرو برای مردم بازگویی شود و پلیس نیز بتواند در این هفته سیاست ها،دیدگاه ها ، اقدامات و عملکرد خود را ارائه دهد.
وی با اشاره به اینکه از مهم ترین وظایف دولت ها تامین امنیت و سلامت مردم است بیان داشت : اگر امنیت و احساس امنیت در ابعاد مختلف مانند اجتماعی ، اقتصادی و دیگر موارد در جامعه ای نباشد دیگر بخش های جامعه نیز نمی توانند در انجام کار خود خوب عمل کنند.
این مقام مسئول بیان داشت: مردم استان اصفهان مردمی فهیم و ولایی هستند که بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند ، از اولین استانی ها بوده اند که علیه نظام طاغوت قیام کردند ، بنابراین خدمت دراین استان با دیگر استان ها فرق دارد و مسئولیت ما که خدمت گزار اینچنین مردمی هستیم بیشتر است .
دکتر رضایی با اشاره به اینکه جلسه با جانبازان نابینا و خانواده های آنها داشته اند بیان داشت : جانبازانی در این استان وجود دارد که ۳۹ سال است روی ویلچر اند و من در وجود آنها جز صبر و استقامت و ایثار ندیدم و امیدوارم قدر توفیق خدمت به این عزیزان را بدانیم و بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.
استاندار اصفهان ادامه داد: کار سخت برآورد کردن نیاز امنیت مردم از دست مردان بزرگ بر می آید که شما مصداق های واقعی این قضیه هستید ، انسان هایی با نگرش و نگاه مثبت در نیروی انتظامی این استان وجود دارد ، انصافا سردار “معصوم بیگی” در جلسات شورای تامین تحلیل های علمی و واقع بینانه ای دارد که قابل تحسین است .
وی تاکید کرد: امید است در کنار مردمی بودن شما روز به روز آمادگی هایتان نیز بیشتر شود ، از ابزار و فناوری های جدید در ماموریت هایتان که سخت و برجسته هستند استفاده کنید و این را بدانید که در مقابل شما انسان های شیطان صفت ایستاده اند .
استاندار استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه نظام ما به رهبری مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی ایستاده و انسجام و همدلی و اطاعت از رهبری در بخش های مختلف کشورمان حاکم است برمبارزه با مسئله مفاسد اقتصادی نیز تاکیدکرد و خاطر نشان کرد: بار دیگر از زحمات شما عزیزان که در اقصی نقاط استان مشعغول خدمت رسانی هستید تشکر و از خدای متعال آرزوی توفیق خدمت رسانی شما به مردم را دارم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا