حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف دانگ فنگ با ۹۰ کیلو تریاک در اصفهان/طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر/تغییر مکان ساختمان پلیس فتای اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “غلامحسین صفری” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله ای از جنوب کشور به مقصد یکی از استان های شمال غربی است که بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: دراین رابطه کامیون دانگ فنگ که حامل محموله افیونی بود شناسایی و در محور “مبارکه-اصفهان” متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۹۰ کیلو و ۲۶۰ گرم تریاک کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

***توقیف اتوبوس مسافربری با محموله میلیونی کالای قاچاق در شاهین شهر
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف محموله ای شامل انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه “مورچه خورت” حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری از محور “شاهین شهر-کاشان” به یک اتوبوس مسافربری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۷۷۰ عدد لامپ رشته ای، ۶۰۰ بسته شکلات خارجی، ۳۲ بسته جوهر پودر ماشین آلات اداری، ۴۰۰ بسته ژیلت و ۲ دستگاه تسویه آب همگی خارجی کشف شد.
سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

***توقیف پژو ۴۰۵ با ۵۰ کیلوتریاک در شهرضا
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف مقدار ۵۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.
سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک ۴۰۵ مشکوک و آن رامتوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۰ کیلو تریاک که در صندوق عقب بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگرمرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکیدکرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان رانخواهد داد.
***توقیف کامیون های حامل کالای قاچاق در شهرضا
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در۲ عملیات جداگانه به دودستگاه کامیون مشکوک و آنهارا متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها،تعداد ۱۵۱ جفت کفش اسپرت و۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.
سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: ارزش این کالای های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده های این کشنده ها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
***طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
گروه استان ها- اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ظفر ۸۱ در اصفهان خبر داد و افزود: در این اجرای این طرح تعداد ۵۹ قاچاقچی ، توزیع کننده خرد فعال ومعتاد متجاهر دستگیر شدند.
سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای اجرای طرح ظفر ۸۱ و جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، در روز گذشته کارکنان پلیس مرکز استان با همکاری پلیس های تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی در شهر اصفهان قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی افزود: با چند عملیات ضربتی در نقاط جرم خیز و آلوده ۱۱ خرده فروش فعال مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر آماده به فروش به همراه تعدادی وسایل جهت فروش مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ خدادوست بیان کرد: در این ماموریت، ۶ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف و همچنین ۴۸ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان گفت: برخورد با قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی از رویکرد های اصلی پلیس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمی توان گریخت.
***تغییر مکان ساختمان پلیس فتای اصفهان
گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از جابجایی ساختمان پلیس فتای این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” جواد درستکار” گفت: بنابر تدابیر فرماندهی انتظامی استان اصفهان و همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شهروندان، ساختمان پلیس فتای این فرماندهی از خیابان قائمیه به شهرک آزمایش واقع در جاده اصفهان_ شیراز بالاتر از پل راه آهن انتقال یافت.
سرهنگ درستکار خاطر نشان کرد: همچنین شماره تلفن اداره اجتماعی این پلیس به شماره ۲۱۸۲۶۴۷۴ تغییر یافته است که شهروندان می توانند جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در حوزه جرایم سایبری با این شماره تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان این بخش درمیان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا