اخبار استان ها

در جلسه ۱۳۲ علنی پایتخت چه می‌گذرد؟

علیرضا نادعلی در گفتگویی با اشاره به برگزاری یکصدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی تهران که فردا _سه‌شنبه نهم اسفند برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جلسه فردا دو دستور مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قرار خواهد گرفت که نخستین دستور صحن علنی به موضوع بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: پیرامون این موضوع مقرر شده است گزارش کمیسیون‌های مشترک فرهنگی، اجتماعی، نظارت و حقوقی در صحن شورا قرائت شود و پس از آن اعضای شورای اسلامی شهر موارد را بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستور دوم صحن شورا ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است.

وی تصریح کرد: جلسه گذشته بخش اعظم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شب مورد پایش قرار گرفت و بسیاری از تبصره‌ها به تصویب رسید و بخشی از آنکه به ردیف‌های بودجه اختصاص داشت و به جلسه بعدی موکول شد.

نادعلی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا نظراتی پیرامون ردیف‌های بودجه داشتند، گفت: با توجه به گستردگی جزئیات بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات تابعه و بررسی دقیق‌تر اعضای شورا نسبت به ابعاد آن مقرر شده تا جلسه روز سه‌شنبه نیز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: فردا نوبت صبح صحن شورا از ساعت ۸:۴۵ و نوبت عصر آن از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد و دو دستور برای بررسی خواهد داشت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا