دسته‌بندی نشده

قدرت نمایی پوشالی/ممنوعیت تردد از اتوبان فرودگاه تا پل شهید “طیاره”/کشف ۷۳ کیلو تریاک در اصفهان/توقیف پراید با ۳۸کیلو تریاک در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،، سرهنگ “محمد حسن اسماعیلی”رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک برگ دستور مقام محترم قضایی مبنی بر دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهر اصفهان که با اقدامات شرارت آمیز، ایجاد درگیری و تهدید با سلاح سرد همچنین درگیری مسلحانه باعث ایجاد نامنی در یکی از محله های شهر اصفهان شده بود بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و تخصصی محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی های لازم به محل اعزام شدند و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان بیان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

 

***ممنوعیت تردد از اتوبان فرودگاه تا پل شهید “طیاره

گروه استان‌ها – اصفهان – رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت ترافیکی از اتوبان فرودگاه تا پل شهید “طیاره” و بالعکس در روز شنبه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مردم مومن ، انقلابی و ولایت مدار شهر اصفهان که توفیق شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی را نداشتند روز شنبه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان در همایش جاماندگان اربعین به زیارت امامزاده “شاه کرم” مشرف می شوند.

وی افزود: از این رو پلیس اصفهان برای اجرای هر چه بهتر همایش جاماندگان اربعین یکسری محدودیت ها را اجرایی می کند.

سرهنگ پورقیصری اظهار داشت: از ۶ صبح تا ۹ شب روز شنبه ۲۷ مهر ماه، تردد انواع کامیون و تریلر از اتوبان فرودگاه تا پل شهید “طیاره” و بالعکس ممنوع است .

این مقام انتظامی بیان داشت : رانندگانی که قصد سفر از این محور را دارند می توانند از مسیر جایگزین “خاتون آباد” ، “شش راه ” و بزرگراه “شهید خرازی” عبور کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست ، با نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند تا انشاءالله همایش بزرگ جاماندگان اربعین همانند سال های گذشته به خوبی بزگرار شود.

***کشف ۷۳ کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۷۳ کیلو و ۸۰ گرم تریاک در بازرسی از یک پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ قصد انتقال محموله ای از اصفهان به شمال کشور را دارند که وارد عمل شدند.

وی بیان داشت : محل اختفای اعضای این باند در یک منزل مسکونی بود که تیمی مجرب از ماموران وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در محل یک دستگاه سواری ۴۰۵ بود که مقدار ۷۳ کیلو و ۸۰ گرم تریاک از آن کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه یک دستگاه وانت مزدا متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد تاکید کرد: همچنین ۳ سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

***توقیف پراید با ۳۸کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۳۸ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده “تالاب” به یک سواری پراید مشکوک و وارد عمل شدند.

وی بیان داشت :در بازرسی از این خودرو ۳۸ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

 

***دستگیری ۳۴ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان افیونی و دستگیری ۳۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

 

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان افیونی اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۳ نفر معتاد تابلو و متجاهر و ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در نتیجه اجرای این طرح ۴ کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مخدر ، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ دستگاه خودروی مسروقه کشف و ۱۸ وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکیدکرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس نقش ویژه ای در پیشگیری از جرایم دارد و مجرمان نیز بدانند نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند

***کشف ۴۵کیلو تریاک درشاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف مقدار۴۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر حین کنترل خودروهای عبوری از اتوبان شهید کاظمی به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو،مقدار ۴۵کیلو تریاک کشف و یک سوداگر مرگ نیز  در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

کشف کالای قاچاق در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله واکس خودرو و سیخ چوبی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به دپوی یک محموله کالای قاچاق در انباری کرده که کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از محل بازرسی ۱۲ هزار بسته سیخ چوبی و ۱۶ کارتن واکس خودرو خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

***رانندگی در برف و باران

گروه استان ها_اصفهان_ یکی از پدیده های زیبای عالم هستی که موجب خیر و برکت می گردد بارش برف و باران است ، ولی عدم رعایت الزامات ایمنی متناسب با شرایط جوی، حوادث و سوانح رانندگی ناشی از لغزنده بودن جاده ها به هنگام بارش نزولات آسمانی را در پی داشته و هر ساله صدمات جانی و خسارت های مالی فراوانی برجا می گذارد.

رانندگان عزیز با رعایت موارد و توصیه های پلیس می توانند از حوادث رانندگی ناشی از شرایط جوی هنگام بارش برف، باران و یخ زدگی سطح جاده ها پیشگیری کنند.

۱-اقدامات اولیه برای آمادگی راننده :

-با برنامه ریزی رانندگی نمائید.

-هنگام خستگی رانندگی نکنید.

-از وضعیت جاده ها و مسیر حرکت مطلع شوید و به توصیه های پلیس راه در مورد جاده ها یا عدم مسافرت در موارد غیر ضروری در زمستان بویژه در جاده های برف گیر توجه نمائید.

-قبل از حرکت و اقدام به رانندگی، وضع هوا را در مسیر و زمان حرکت بررسی کنید.

– زمان رسیدن به مقصد را با در نظر گرفتن تاخیر به علت بعد مسافت، بارش برف سنگین، کاهش دید، مسدود بودن جاده و تصادفات احتمالی خودروها پیش بینی نمائید.

– لباس گرم و راحت بپوشید، هر وقت لازم بود لباس هایتان را کم یا زیاد کنید و خودرو را در محل امن و ایمن متوقف کنید.

– قبل از رانندگی، خودرو را گرم کنید. این کار رطوبت جمع شده روی شیشه ها را کاهش می دهد.

– خودرو را در پارکینگ و فضای بسته گرم نکنید.

– برف و یخ را از خودرو پاک کنید. این موضوع برای دید بیشتر و همچنین دیده شدن خیلی مهم است.

– اگر برف چشم هایتان را می زند از عینک آفتابی استفاده کنید.

– از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه فقط جهت کمک رسانی استفاده نموده و در هنگام رانندگی از آن استفاده نکنید.

۲- اقداماتی که برای آماده کردن خودرو در زمستان باید انجام پذیرد.

رانندگی در آب و هوای سرد و مرطوب زمستان و برف و یخ، گاهی شرایط نامناسبی برای راننده و خودرو ایجاد می کند بنابراین نگه داشتن خودرو در شرایط خوب فنی و سرویس بموقع آن احتمال حادثه را در هنگام رانندگی کاهش و از رویداد و حوادث ناگوار پیشگیری می کند لذا برای آماده نگه داشتن خودرو در زمستان باید به موارد مشرح زیر توجه شود.

-سامانه الکتریکی و برق خودرو:

اگر باتری خودرو ضعیف است، آن را شارژ یا تعویض و سامانه احتراق و سیم های رابط و محفظه توزیع بنزین ( انژکتور ) را کنترل و همه چراغ ها شامل چراغ جلو، چراغ بغل ، فلاشرها، چراغ عقب، چراغ راهنما، چراغ مه شکن و چراغ ترمز را نیز از لحاظ سالم بودن کنترل نمائید.

-سامانه ترمز:

سامانه ترمز خودرو و بویژه لنت ها و لوله های انتقال، روغن ترمز و … را از لحاظ سلامت بررسی کنید.

-لاستیک:

انتخاب لاستیک مناسب بسیار مهم است. توصیه می گردد در مناطقی که برف سبک می بارد، از لاستیک های چهار فصل رادیال و در مناطقی که برف سنگین می بارد از لاستیک های مخصوص برف و در برف شدید و یخبندان برای هر چهار چرخ از زنجیر چرخ استفاده کنید . همچنین فشار باد لاستیک ها و تایر یدکی را کنترل و در صورت لزوم آن را به مقدار استاندارد تنظیم و همیشه چرخ ها را بالانس نموده و تراز بودن آن ها را کنترل و در صورت لزوم آن را اصلاح و عملیات میزان فرمان انجام دهید.

-سامانه اگزوز:

سامانه سالم اگزوز از مسمومیت سرنشینان ناشی از منواکسید کربن پیشگیری می کند به همین منظور اگزوز را از نظر وجود پوسیدگی بررسی و در صورت متوقف شدن در برف، پنجره ها را به آرامی باز و موتور و بخاری را روشن بگذارید تا گاز حاصله خارج شود همچنین مراقب باشید که لوله اگزوز با برف و یخ مسدود نشود چون مسدود شدن دریچه خروجی اگزوز موجب ورود منواکسید کربن به داخل خودرو خواهد شد.

-سامانه گرمایشی:

رادیاتور و شلنگ ها را از نظر وجود سوراخ و نشتی بررسی و مطمئن شوید که رادیاتور خودرو به مقدار مناسب ضد یخ داشته باشد و همچنین بخاری و گرمکن های شیشه جلو وعقب خودرو را نیز کنترل تا از کارکرد صحیح آن مطمئن شوید.

-برف پاکن های شیشه جلو:

مطمئن شوید برف پاکن های شیشه جلو درست کار می کنند و اگر کهنه و فرسوده شده اند، آنها را تعویض و مخزن مایع را با محلول ضد انجماد همیشه پر نگه دارید.

-سوخت:

پیش از سفر و رانندگی طولانی، باک سوخت خودرو را پر و اجازه ندهید سطح سوخت خیلی پائین بیاید. ممکن است زمان رانندگی تا پمپ بنزین یا پمپ گاز بعدی از آن چه تصور می کنید بیشتر طول بکشد چون اگر در برف گیر بیفتید موتور خودرو منبع گرمایش خواهد بود.

-داشتن وسایل مورد نیاز درجعبه زمستانی خودرو:

جعبه محتوی زنجیر چرخ مناسب، کیسه نمک یا ماسه، گونی، بیلچه یا پاروی کوچک، فرچه برف، یخ شکن، سیم یدک کش، علایم هشدار دهنده مانند چراغ های اضطراری، مایع برف پاکن شیشه برای دمای خیلی سرد، دستمال کاغذی، چراغ قوه و باطری اضافی، پتو، لباس گرم اضافه شامل کلاه، لباس های بادگیر و کفش چرم، جعبه کمک های اولیه، مقداری آب، خشکبار و غذای کنسرو شده، نقشه جاده، کبریت، شمع و فندک ( فقط هنگامی که پنجره ها جهت پیشگیری از مسمومیت با گاز منواکسید کربن باز است استفاده شود)، تابلوی هشداردهنده و پرچم هایی با رنگ روشن که قابل دید باشد.

۳- نحوه رانندگی در شرایط جوی زمستانی در جاده ها( برفی، بارندگی و یخ زدگی)

-پیش از شروع به رانندگی، کمربند ایمنی را ببندید و در طول رانندگی همیشه آن را بسته نگه دارید.

-آهسته برانید، رانندگی با سرعت کم، بهترین اقدام پیشگیرانه از حادثه و اتفاق ناگوار در جاده های لغزنده است. اغلب تصادف ها به علت سرعت زیاد و دید ناکافی در شرایط نامساعد جوی رخ می دهد.

– هوشیار باشید! یخ های خیلی شفاف، قابل دید نبوده و شبیه آسفالت، براق و تازه به نظر می رسد در صورتیکه بایستی خاکستری روشن باشد.

– هنگام نزدیک شدن به تقاطع های برفی و یخ زده سرعت را کم کنید.

– اگر هوا نامساعد است، زمان سفر را تغییر و در صورت امکان سفر را به تاخیر بیندازید.

– با چراغ های نورکم (چراغ کوچک جلو) حرکت کنید چون نور این چراغ ها برای روز، مناسب تر است زیرا موجب می شود خودرو از دور دیده شود.

-فاصله را با خودروی جلویی بیشتر کنید. زمان توقف خودرو در یک جاده یخ زده دو برابر زمان توقف آن در جاده خشک است. برای مثال در سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت خودرو پس از حدود ۴۵ متر به طول کامل متوقف می شود که این مقدار در جاده لغزنده با سطح یخی به ۸۰ متر هم می رسد.

-از سمت راست حرکت کنید و هنگام سبقت و یا تغییر مسیر از علایم هشدار دهنده استفاد کنید.

– خودرو را با حرکت آرام و دقیق کنترل کنید. زیرا تغییر مسیر سریع همراه با ترمز یا گاز متناوب موجب سرخوردن و لغزندگی خودرو می شود.

– به تابلو های راهنمای جاده توجه داشته و در صورت نزدیک شدن به پل سرعت را کم کنید. چون پل های فلزی و بتونی حتی وقتی یخ روی سطح آسفالت وجود ندارد ممکن است یخ زده و لغزنده باشد، پل ها در معرض هوای سردتر هستند و زودتر از سطح جاده، لغزنده می شوند.

– اگر شرایط جوی نامناسب است سعی کنید پیش از اینکه جاده بسته شود از آن خارج شوید.

– به وسایل نقلیه برف روب و شن ریز نزدیک نشوید.

– پیش از وقوع حوادث جوی چگونگی بستن زنجیر چرخ را تمرین کنید.

– قبل از حرکت زنجیر چرخ را ببندید تا موجب انسداد معبر و ایجاد خطر برای خودرو و سایرین نباشید.

-از مناسب بودن اندازه ی زنجیر چرخ با تایر خودروی خود اطمینان حاصل نمائید.

-پس از بستن زنجیر کمی به جلو حرکت کرده تا زنجیر به خوبی بر روی لاستیک قرار گیرد و مجدداً آن را تنظیم نمائید.

– با زنجیر چرخ بسته و با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت نکنید چون افزایش و کاهش ناگهانی سرعت همراه با زنجیر چرخ بسیار نامطلوب بوده و به چرخ و خودرو آسیب می زند.

– با وجود زنجیر چرخ هم ممکن است خودرو سر بخورد بنابراین احتیاط را از دست نداده و با دقت رانندگی بکنید.

۴- اقداماتی که در صورت گرفتار شدن در برف باید انجام پذیرد.

– خونسردی خود را حفظ کنید.

– از تماس زیاد با سرما پرهیز کنید. هوای سرد می تواند استرس بیشتری به قلب وارد و خطراتی برای فرد ایجاد کند. مراقب علایم و نشانه های کاهش دمای بدن و یخ زدگی باشید.

– هنگام توفان و کولاک داخل خودرو بمانید.

-برای آوردن نیروی کمکی خودرو را ترک نکنید مگر این که ساختمان و محل اسکان مناسب در نزدیکی وجود داشته باشد و بتوانید در آن پناه بگیرید.

– هنگام بارش برف، فاصله ها واقعی به نظر نمی رسد، ممکن است اماکنی جهت پناه گرفتن در نزدیکی احساس ولی در اصل دور بوده و برای پیاده روی در برف شدید و رسیدن به آن مشکلاتی را بوجود بیاورد.

-چراغ های خودرو را روشن و لباس یا پارچه روشن روی آنتن رادیو آویزان نمایند که این امر موجب دید بهتر در روز برفی می شود.

– اگر نمی توانید خودرو را از برف خارج کنید در داخل خودرو بمانید.

گردآوری توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان

انهدام باند سارقان احشام و کشف ۱۵۰ راس دام سرقتی در اردستان

گروه استان _اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری اعضای یک باند ۷ نفره سارقان احشام و کشف ۱۵۰ راس دام سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “غلامرضا هاشمی زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع سرقت احشام در شهرستان “اردستان” ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی ۵ سارق در رابطه با این پرونده شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی پلیس به سرقت ۱۵۰ راس دام و فروش آنها به ۲ مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ هاشمی زاده با اشاره به دستگیری مالخران این پرونده اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و همه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان به مالکان احشام توصیه کرد: مکان نگهداری احشام خود را به سیستم های مجهز و مدرن پیشگیری از سرقت مجهز کنید، از نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن استفاده کنید و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد ناشناس و مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهید .

هشدار پلیس فتا درباره اپلیکیشن های نذری یاب و ادعیه مذهبی

گروه استان ها-اصفهان- رئیس پلیس فتای استان گفت: در حالی که ابزارهای فناوری اطلاعات این روزها رواج یافته و در بسیاری از موارد در تسهیل شرایط زندگی کمک زیادی می‌کنند، از سوی دیگر می‌توانند مورد سوءاستفاده افراد سودجو هم قرار گیرند.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : امروزه در شبکه‌های اجتماعی شاهد روش‌های جدیدی از کلاهبرداری با عنوان دانلود نرم‌افزار نذری‌یاب و ادعیه مذهبی هستیم که در این شگرد مجرمانه، این افراد با ساخت بدافزارهای مخرب و جاسوسی به دنبال سرقت اطلاعات کاربران هستند یا این‌که با ارسال نرم‌افزارهای جعلی و تقلبی برای کاربران، از آن‌ها کلاهبرداری مالی کرده و یا آن‌ها را به درگاه‌های جعلی بانکی هدایت می‌کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اگرچه شاید این ایده و خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن ها‌ در نوع خود جالب باشد اما همین موضوع، شگردهایی را برای کلاهبرداری در اختیار افراد سودجود قرار می‌دهد.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: کلاهبرداران سایبری با تبلیغ فروش نرم‌افزارهای جعلی در شبکه‌های اجتماعی افراد را ترغیب به دانلود و خرید می‌کنند و به منظور دانلود نرم‌افزارهای فوق، ‌مبالغی را مطالبه یا این‌که آن‌ها را به صفحه‌های درگاه‌های بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت می‌کنند که این موضوع موجب کلاهبرداری و برداشت‌های غیرمجاز از حساب کاربران می‌شود، همچنین سازنده اینگونه نرم‌افزارها به تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربر (نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس و شماره تماس) دسترسی دارند، بنابراین قادرند با داشتن این اطلاعات از کاربران سوءاستفاده کنند. بنابراین کاربران فضای مجازی هرگز نباید فریب این‌گونه تبلیغات را خورده و هنگام دانلود این برنامه‌ها احتیاط‌های لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس فتای اصفهان از شهروندان خواست ، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در‌ میان بگذارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا