شهر و جامعهعناوین اخبار

استاندار اصفهان از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای اصفهان و مدال آوران تقدیر کرد

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای کسب رتبه برتر نخبگان مهارتی استان در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، استاندار اصفهان با اهداء لوح از موفقیت این اداره کل و مدال آوران تقدیر نمود.

در متن این لوح خطاب به ابوطالب جلالی مدیر کل استان آمده است:

مسابقات ملی مهارت یکی از موثرترین ابزارهای انگیزشی برای پیشرفت علوم کاربردی در کشور عزیزمان می باشد که می توان آن را برجسته ترین رویداد مهارتی  دانست. بدینوسیله تلاش و همت جنابعالی و همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در احراز “رتبه اول شانزدهمین مسابقات ملی مهارت سال ۱۳۹۴ ” که یکی از رخداد های علمی، فنی و مهارتی در جمع بزرگی از جوانان نخبه و ماهر به عنوان آینده سازان سنگر کار، تولید و کارآفرینی در عرصه شکوفایی و رونق اقتصادی کشور می باشد را ارج نهاده، ضمن تبریک این موفقیت چشمگیر امید است در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت تدبیر و امید همواره موفق و سربلند باشید.

گفتنی است: جوانان نخبه اصفهانی با کسب ۶ مدال طلا در حرفه های تبرید و تهویه، تأسیسات الکتریکی، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC،‌کابینت سازی و مدیریت سیستم های تحت شبکه ، ۲ مدال نقره در حرفه های آکواترونیک (مدیریت منابع آب و فاضلاب) (تیمی ۲  نفره) و فناوری اطلاعات – راهکارهای نرم افزاری، ۴ مدال برنز در حرفه های فناوری مد ، آشپزی، اتصالات، قنادی (شیرینی پزی) و ۶ دیپلم افتخار در حرفه های آجرچینی، فناوری طراحی گرافیک، ساخت و تولید تیمی (سه نفره)‌، کاشیکاری دیوار و کف، کنترل صنعتی و لوله کشی و گرمایشی موفق به دریافت امتیاز مدال رتبه اول کشوری گردیدند.

زرگرپور خطاب به نخبگان مهارتی و مدال آوران بیان کرد: گوهر جان انسان امانت مغتنمی است که از سوی خالق هستی بخش به بندگان ارزانی شده تا آن را که از جنس فطرت الهی ست با اختیار، تدبیر و کوشش در مسیر تکامل به مقصد و مقصود برساند. در این راه اهتمام به مهارت آموزی به همراه تربیت اسلامی، هماهنگ با فطرت علم آموز آدمی دو بال پیشرفت و تعالی بشریت را به همراه دارد که همت و موفقیت غرورآفرین تان  نشانه ای از تربیت و تعلیم صحیح و الگوی یک خانواده­ی فرهنگی است که یقینا”این پیروزی نویدبخش نتیجه شور شوق  و تلاش بی وقفه و مداوم شماست….

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا